![]() |
teenslippertjes
Loop jij er vaak op? Of krijg je er blaartjes van tussen je tenen?
|
IK heb zo'n 15 paar, ik loop er in de zomer elke dag op, naar de stad etc. ik doe gewoon alles op die dingen dan. Wel de rubberen plastic cheape gevallen want die zijn echt relaxed!
|
ik vroeger thuis en aan zee ..;
maar sinds ze zeggen dat het schadelijk is voor het sperma of zo niet meer :no: |
ik loop alleen thuis op (gewone) slippers, vind het maar kut om er langer op te lopen en vind het er niet echt uit zien:z
|
Het loopt lekker, maar heb maar 1 paar:p
|
ik draag ze thuis altijd en als ik zo kort weg moet. Kvind ze ook zoo cool he! (heb ook wel mr een paar, mr wel een deftig 8) )
|
Ik draag ze af en toe. Maar ik loop het liefst van al op mijn blote voeten :love:.
Jongens worden er trouwens impotent van. |
Citaat:
Het is iig zoiets, ik weet niet precies hoe het zit, maar 't komt in de buurt... |
Citaat:
|
ehm er is geen spier die van daar tot aan je heup loopt hoor:p
misschien neurotisch iets? |
Ik vind die dingen echt super, heb een paar hele mooie leren, en een hele hoop van die goedkope. Heb ze in de zomer eigenlijk elke dag aan.
|
Ik heb die dingens niet...
loop steeds op mijn blote voetjes of op mijn kousen... |
Van die teenslippers van plastic?
Daar doe ik niet aan, het is alleen geoorloofd om die dingen te dragen in het openbaar als je gaat zwemmen of op de camping :notgood: |
Citaat:
Dit vond ik op internet: Citaat:
|
En zo is alles wel schadelijk voor je lichaam denk ik zo :p
Ik loop niet de hele dag op slippers. Heb het laatst wel 1 dagje gedaan. Nooit meer :( 1 grote blaar op m'n voet. Heb trouwens 2 paar. 1 nieuwe met bloemetjes en 1 paar van vorig jaar, maar dat soort slippers overleven het nooit met de honden thuis. Tis gekrompen van maat 41 naar 37 ofzo :+ |
Ik heb 1 paar mooie teenslippers, met lovertjes enzo..maar daar moet ik niet een hele dag op gaan wandelen want dan krijg ik een blaar op de bovenkant van m'n voet. En ik heb ook nog van die plastic teenslippers, groen met bloemetjes, maar die heb ik alleen aan op de camping, voor zover ik naar de camping ga :p En thuis in de tuin enzo loop ik gewoon op m'n blote voetjes :)
|
Ik heb een paar zwarte satijnen teenslippetjes. Lopen heerlijk, krijg je ook geen blaren van.
|
slippers met hakjes :Y)
|
ik heb laatst nieuwe gekocht, goede leren maar toch hippe teenslippers 8-) en die dingen lopen heeeerlijk :)
|
Ben je ziek :+ Ik haaaaat elke vorm van slippers.
|
Citaat:
|
liefst blote voeten ja! ma anders teenslippers!:+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.