![]() |
*uitzwaai*
:wave: byebye!! over 12 uur precies landen wij op Kretaaaa 8-) yeah bebe! whoo! :D
tot volgende week lieverds :love: :wave: |
bye, veel plezier :*
|
doei hun!
|
doei :Y)
|
:love:
femezz is al onderweg 8-) |
doei doei veel plzier!
|
aargh wou dat ik nu ook al ging:D
veel plezier:7 |
Jah man :D ik wil ook weg !!
Veel plezier, maar dat had ik je al gezegd ( and you're probably gone now ... ) ;) |
je bent wrsch al weg, maar heeeeeeeeeeeeeel veel boel plezier!!
*vertrekt zelf zaterdag!!:)* |
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier:*
Late reactie maar goed:+ |
amuseer je!!
(ook te laat...) |
Dag dag en niet teveel drinken he :p
|
ik had al zo'n gevoel dat ik iets miste in zwolle..
nah veel plzier ermee en hopelijk maken jullie wat leuke foto's ^_^ |
veel plezier daarzo. ik ga dr om 2 augustus heen, misschien zie ik je nog wel (?) want ben altijd wel een paar daagjes in chersonissos te vinden. :)
|
veel plezier...
(is het nie handiger om een topic aan te maken waarin iedereen elkaar fijne vakantie wenst;)) (ik ben trouwens weer zóó mooi optijd) |
centraal topic lijkt me ook wel handig want ik peer m zondag8)
|
Citaat:
|
Citaat:
dankjullie wel :D het is wel gezellig hier :D we zitten nu in ons hotel waar alles lost en vast aan elkaar hangt (maar internet hebben ze wel)..... vet mooi weer, nu nog beetje bewolkt enzo maar vanaf maandag beter weer! morgen op de scoooooterrr 8-) en de 15 flessen drank die de vliegreis hebben overleefd die komen wel op :+:+ veel plezier nog iedereen die nog gaat! dikke kussss :*:*:* femezzz en amberrr |
Nou we zijn weer terug hoor! Hebben jullie ons gemist, en dat van die scooters is een beetje uit de hand gelopen :9
Maar het was wel een ge-wel-dige vakantie!!! Zeker een aanrader om naar toe te gaan :D |
volgend jaar weer! maar wel last minute :+
|
ik ben ook weer terug...:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.