![]() |
Help..
hallo,
ik ben een jonge en ik kom elke dag klaar.. maar het begint te vervelen dus ik wil meer maar ik weet niet wat... iemAND TIPS? maakt niet uit wat.. mag ook iets anaals zijn:) |
niemand iddeetjes?:rolleyes: :'(
|
Citaat:
|
Re: Help..
Citaat:
|
Re: Re: Help..
je vraagt om advies maar je geeft het antwoord zelf al.
|
ik bedoel gewoon iets lekkerss iets ANAALS lijkt me lekker maark weet niet hoe het moet en wat..
|
Stop een banaan in je reet:?
|
al geprobeerd....niet egt opwindend..
|
Citaat:
:7 dat geloof ik graag |
Citaat:
Wel opletten dat ze niet uit een spat fzow :huh: |
Citaat:
|
Topic Review (Nieuwste Eerst)
Suepahfly quote: -------------------------------------------------------------------------------- Oorspronkelijk geplaatst door iemand 15 al geprobeerd....niet egt opwindend.. -------------------------------------------------------------------------------- en vanaf hier geloof ik er weer nix van GELLOOOF JY DER NIKS VAN HEB JE MSN DAN LAAT IK ET ZIEN:p |
Citaat:
jouw soort komt niet in men lijst |
dan niet maar dan mot je ook niet zeggen da et niej waar is:{
|
Citaat:
Ik heb wel een verhaal gehoord dat een goeie vriend van me een keer in een dronken bij een soepstengel in zijn kont heeft geduwd GEKREGEN, maar dat slaat echt alles. Je gaat toch gewoon geen banaan in je reet steken :? Daar worden die dingen niet voor gemaakt :p |
Citaat:
;) |
ga naar een sexshop en koop daar dingen die ervoor gemaakt zijn. Of zoek een viendin die kan leuke dingetjes met jou doen. Heb je 100 Euro? Ga dan naar de hoeren;:x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bananensmots :z |
Citaat:
|
Re: Help..
Citaat:
|
Probeer eens een flesje bier?
|
Of probeer een meisje, die schijnen ook lekker te zijn ;)
|
het enige meisje dat hij kan krijgen is op zijn computerbeeldscherm :p
|
Citaat:
Kan ook wel helpen.. zo verneuk je je computer dus :loser: :p |
zoieks doe je niet met een pc .. breng die dan naar mij die pc das te heilig om de zot mee te houden O-)
|
Citaat:
jaapjaap17@hotmail.com , voeg me toe en bewijs et |
Citaat:
alleen neuken of pijpen 30 :p zegt mn baas dan, die vind ut wel leuk om soms naar de hoeren te gaan:] |
Citaat:
|
laat je anaal nemen door een paard.. :rolleyes:
|
Citaat:
Maar ik vind het niet duur..:+ |
Citaat:
|
zoek een vriendin,...of een vriend :{ ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.