![]() |
In welke taal vind jij gezongen liedjes het mooist?
Dus ben jij een liefhebber van de Nederlandstalige muziek? Luister je vooral Engelse krakers of Japanse volksmuziek? Laat het hier weten.
|
Mijn voorkeur gaat uit naar Frans. Bandjes als Exterio vind ik erg relaxed om naar te luisteren :). En de Zuid-Amerikaanse muziek, die natuurlijk Spaans is, vind ik ook zeer luisterbaar.
|
Engels, omdat dat het enige is wat ik versta en ik let heel vaak op de tekst bij alle stijlen die ik luister.
Als vind ik de soundtrack van Motorcyle Diaries erg vet :p |
engels, vind ik het meest toegankelijk en is bovendien nog te begrijpen ..
|
ENGELS............amen
|
nederlandstalig. (en dat niet frans bauer en al die shit...wat dan wel?
skik, acda en de munnik, de dijk, bram vermeulen, stef bos, enz....) frans vind ik helemaal niks. engels heb ik ook geen moeite mee, maar wat ik wel vreemd vind is nederlandstalige bands die in het engels zingen. Of, nouja, niet vreemd, ik vind het gewoon niet kloppen. Hoewel, sommige zangers zingen simpelweg beter in het engels dan in het nederlands. echt vreemd hoe anders een zanger kan klinken in een andere taal... |
Ik klink denk ik ook anders als ik engels zing (klink veel beter denk ik)
|
Ik vind Hip Hop in het engels veel meer diepgang bevatten en gewoon beter klinken dan Nederlandtalige hip hop. Nu wordt de diepgang wel een beetje weggerapt door D.A.C., Jeugd van Tegenwoordig en de mainstream (D-Men en andere sjit).
Gasten als Mos Def en Cyne rappen bijvoorbeeld nog gewoon over slavernij en dan ze afstammen van de slaafjes die de blanken gedient hebben. Als je Skiggy Rapz (nederlander, amerikaans rappent) vergelijkt met Raymster (goeie rapper eerlijk gezegt, check zn laatste) dan moet je gewoon toegeven dat engels veel beter is dan nederlands :+ Niet dat Raymster slecht is, maar ik chill em beter op Skiggy Rapz. |
gek trouwens dat niemand de duitse taal als favoriet noemt :rolleyes: :+
jantje smit had er anders geen problemen mee :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.