![]() |
overeenkomst in muzieksmaak
Met welke persoon van dit forum heeft jou muzieksmaak de meeste overeenkomst?
oftewel, wie denk je dat het meeste naar de zelfde soort muziek luisterd en dezelfde interesses heeft? |
kickoff:
QQQ, ancalagon, biffyclyro en banaan ik probeer het grotendeels te baseren op wat ik van ze weet, en op wat ik zie dat hun grootendeels luisteren (als ze het posten in dat topic :+ ) |
roy
|
Ik ken hier muzieksmaken niet zo goed.
|
Citaat:
|
lastig.. ik denk wel met AMF, L_angeldc, biffyclyro en toch ook wel met die Banaan.
|
dext0r denk ik met hip hop en turntablism :+ ook elektro, alleen dat luister ik niet zo heel veel
l_angeldc, appelshampoo, biffyclyro, ik weet alleen niet echt wat hun luisteren maar volgens mij meer indie, dat luister ik ook heel veel maar toch net iets meer emo, en dat luisteren hun volgens mij ook :+ ______2-D_____ ROCK MOFO'S!!!111 en yor ook wel :+ |
anemic (niels) wat betreft 'normale' hardcore/punk
alcalagon, 2-d en qqq op gebied van wat apartere muziek biffy, laura op gebied van indie en crappy emo |
ik vermoed met 2-d.
QQQ ook wel, maar die kent echt teveel zin en onzin aan bands en dingen om het qua muziek mee eens te zijn. |
Ik weiger te erkennen dat iemand hier eenzelfde goede muzieksmaak als ik heeft.
Als ik dat toch doe ga ik voor Spine (ondanks dat hij veel crappy bands luistert waardeert hij CoB :love: ) |
er hebben tijden bestaan waarin ik children of bodom ook leuk vond :o
|
Citaat:
:love: |
yor en elvenkinder
|
Citaat:
|
l_angeldc vooral 8)
maar ook dex, nd, appel, amf, en yor/niels een beetje |
er is absoluut niemand hier die ook maar in de buurt komt van mijn muzieksmaak. daar ben ik heilig van overtuigd :p
|
biffyclyro vooral 8)
ja en met nd en anne^2 en met roy en niels ook wel. oja en de linkjes van bruno zijn meestal ook wel leuk :z |
Citaat:
en vivelafete en jij houden ook wel van drum&bass geloof ik? krien ook. :$ |
volgens mij kom ik met de meeste hier wel iets overeen...
heb nogal een brede muzieksmaak :+ |
ik luister naar alles wat metal is lijkt niet breed is het wel:+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.