![]() |
:')
1 Bijlage(en)
|
ik had em eerst niet door:+
maar ik vind het wel geweldig:d:d:d |
Hoe kan die Amelie trouwens blond zijn als haar vader en moeder allebei bruin haar hebben? :?
|
Citaat:
|
ja leuk hoor die foto van JP maar ik vind dit toch meer om te :'(
Citaat:
Uitgegeven: 28 juli 2005 21:07 Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 23:24 |
ik hoorde het op de radio al ja :>
|
Citaat:
|
met die foto van JP erbij is het wel een leuke geintje :p
maar het bericht zelf is :( |
Citaat:
:+ |
Citaat:
Bb x Bb |
|
Citaat:
Vader JP--------Moeder JP---------Vader Vrouw JP--Moeder Vrouw JP Bruin haar------Blond haar---------Blond haar--------Bruin haar --->JP krijgt één hoe-heet-t......................-->zelfde verhaal voor ookalweer? (allel?) voor blond......................zn vrouw haar en een voor bruin bruin is dominant over blond *geslachtsgemeenschap tussen JP en zn vrouw* ==> Kind krijgt toevallig van paps en mams de hoe-heet-t-ook-alweers (allelen?) voor blond haar die ze nog in zich hadden en word dus blond. |
Citaat:
X en Y Chromosonen? :9 |
Citaat:
Dit probleem gaat dieper dus. |
Biologie les :')
Mijn laatste les biologie les was alweer 5 jaar geleden. Bedankt voor de uitleg mensen... Het arme meiske is gevonden :'( |
ja het is wel een triest bericht :( dat zusje zal ook wel een levenslang trauma hebben.... :/ 13 jaar pff
|
Tja
|
Citaat:
chro·mo·soom (het ~, -somen) 1 staafachtig lichaampje in de celkern dat vooral bij de deling een belangrijke rol speelt en de drager is van erfelijke eigenschappen maarja, dat was het woord dat ik zocht ja :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.