![]() |
technieken?
ok, hier komt mijn uitleg...
ik heb een erg losse relatie met een meid, eigenlijk vooral om de seks, al doen we 'het' nog niet echt direct, daar vinden we ons een beetje te jong voor. daarom maken we elkaar graag opgewonden door voor elkaar te masturberen op veel verschillende manieren... alleen nu is ze ideeloos... we hebben bijna alles wat ik kon bedenken al geprobeerd, laatsts met een gieter met water erin bijvoorbeeld :$ maarja, het leek me leuk om als we weer eens af te spreken tenminste wat goede ideeen heb, maar helaas ben ik ook ideeloos... daar vraag ik me af of mensen hier nog iets prettigs weten? :$ |
Re: technieken?
spelletjes bijvoorbeeld zoals:
strippokeren & monopoly bijvoorbeeld in plaat van betalen strip je gewoon:thumbsup: :thumbsup: groetjes mikal |
ik wou eigenlijk wat meer 'technieken' weten om der aan een orgasme te helpen, dat gaat nogal moeilijk vind ik zelf :p
|
Citaat:
|
Citaat:
:no: zou ik het moeten doen met vingeren en aan der clitorus zitten duurt het toch wel een kwartier, en dat vind ik zelf best wel lang :S |
jongetje zo iets heet voorspel, en bij vrouwen duurt t nou eenmaal iets langer als bij ons, wen er al vast maar aan. Tenminste als je haar ook wil bevredigen,
en nog n tip geef eerst haar er alvast een, de rest komt daarna sneller :thumbsup: |
likken geeft het beste resultaat vindek, als ge het aan een meske vraagt...
|
beffen en pijpen
beffen en pijpen bijvoorbeeld:9~
|
Re: beffen en pijpen
Citaat:
De Chinese muur is ook niet in een dag gebouwd. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.