![]() |
heerlijk toch
PAUZE
:z |
9 maanden vakantie
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor, tijd van mijn leven 8-)
Aantal maanden rondgereisd in Australië en Nieuw-Zeeland en ik ben nu lekker thuis. Ik moet eigenlijk aan het werk, maar ik heb nog niets geschikts gevonden :Y) |
Citaat:
:z |
Citaat:
|
*jaloers*
|
Ja eindelijk een tijdje rust, daar ben ik wel aan toe in plaats van me zorgen te maken over me cijfers :p
|
Geen vakantie. :7
|
Ik haat lang vakantie hebben:$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dit is niet voor jou persoonlijk Amby hoor, maar ik snap niet dat mensen zich uberhaubt kunnen vervelen! |
ik heb geen vrienden
|
Citaat:
mensen gaan in de vakantie op reis en sommigen zoeken vakantiewerk iedereen die ik ken ging werken,en dan zit je daar,niemand kan iets doen want je krijgt te horen dat ze moeten werken ben ik zelf ook maar beginnen werken:) |
Volgens mij ben je juist een van de weinigen als je +9 maanden vakantie leuk vindt! Tuurlijk is het leuk om leuke dingen met vrienden te doen, maar om er nou 9 maanden mee te vullen.. :p
|
Ligt natuurlijk aan het weer, maar met dit weer word ik al gek als ik een week niets te doen heb...
|
Fuck, als ik zo lang vakantie zou hebben zouden mijn gitaarskills flink verbeteren 8)
|
kzal die vakantie van 9 maanden niet volhouden zonder te werken ofzo...
want de rest van de vrienden zitten dan allemaal op school dus kun je nog niet veel doen... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.