![]() |
Alternatief
Ok dus zaterdag ben ik jarig en we hebben gepland om naar een pretpark te gaan,kwestie van bezig te zijn in de dag:p
maar het weer ziet er niet veelbelovend uit,en als het echt niet goed is dit weekend,is er natuurlijk niet veel aan om naar een pretpark te gaan ik heb dus een back-up/alternatief nodig in geval van:) voorstellen? |
Juist met dit weer naar pretpark gaan, dan is er niemand:)
|
Maar dan is er ook maar weinig aan...
- waterpretpark (overdekt dan wel) - komen helpen opkuisen hier - naar zee - alles gewoon een weekje uitstellen - een verrassingsfuif laten geven in je garage en zo kan ik nog wel even doorgaan... (denk ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
spijkerpoepen, zaklopen, pinponballenrace, koekhappen, ezeltjeprikje etc
(zo'n feestje had ik vorig jaar van een vriend die 18 werd :+ ) |
Citaat:
Je hebt geen vervelende mensen om je heen die zeuren omdat je in hun zon staat. Er zijn grote golven waar je over kan springen en je moet opletten dat je niet wegwaait als je over de dijk loopt. Bovendien heb je in Oostende een overdekt olympisch zwembad inclusief whirlpool (?), buis, twee springplanken en ook twee ploeterbadjes en twee buitenzwembaden. Ik geloof dat het 2 euro inkom is... En erna kan je in de binnenstad ergens een cafeetje binnenstappen om op te warmen om erna te spurten om de trein naar huis te halen... Hier was over nagedacht, of dacht je werkelijk dat ik zoiets zou neerzetten als ik het geen degelijk alternatief vond? Citaat:
|
dance parade?
|
Citaat:
|
dat deden wij vroeger met grote aardappels op een lepel :+
|
Citaat:
|
deftige ideeën graag,ik wil niet de hele dag thuis zitten
heb al gedacht om te gaan paintballen,maar dat kost wel en karting,maar dat kost ook veel,voor een zeer korte tijd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of gewoon een echt oost feest houden..
maja.. dat wil je natuurlijk niet hele dag thuis zitten bier drinken :P want zo geven wij onze verjaardag hier :P |
Citaat:
|
|
Citaat:
zal eens vragen aan men vrienden,wat hun ervan denken,maar dit zie ik dus echt wel zitten8-) |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.