![]() |
Nederland Holadijeej
Politiek correct en tolerant.
|
nostraaaaaadammmussss
|
het volgende meubelstuk dat ik nadoe, is de tafel: " hheeeuulll altijd dat spul bleeehuhhh blijf ik staan huhuhuhhh nee hoorrrr "
|
schaaaapen neuken, schaaaapen neuken is fijn
|
pijpen beffen wippen lekker naaien neuken trekken dikke tieten graaien pikken klaarkomen sperma slikken, is een beter lied :7
|
Ookal ben ik geen rechts-strijder, ik neem voorrang.
|
ja dat dan weer wel
|
Ik ben panja.
|
au au papa
|
Jonge je praat tegen mij, dus maak geen grap, anders is deze jonko niet de enige die wordt geklapt.
|
Je dochter was pas veertien, maar al zwanger en verslaafd.
Een grote schok, want zelf ben je hardwerkend en beschaafd. De manier van met haar omgaan heeft dus blijkbaar niet gedeugd. Maar haar dood verschaft je inzicht in de sores van de jeugd. |
zo heb je t over friezen zo heb je het over dooien .
:') |
Citaat:
|
Tuurlijk ben je shampoo, je pijpt Bush voor een lotto.
|
Veel mannen vinden ballet verwijfd. Dat is onzin. Ballet is helemaal niet
verwijfd. Dat weet ik al van een boek uit m'n jeugd, 'Ballet voor jongens'. Mijn ouders gaven mij een boek getiteld: 'Ballet voor jongens'. In dat boek stond een foto van twee heren die met elkaar aan het dansen waren. Onder die foto stond: 'Ballet is helemaal niet verwijfd. Deze twee heren bijvoorbeeld doen in hun vrije tijd aan ballet, van beroep zijn zij cowboy, zij wonen in Arizona op een echte farm en ze rijden elke dag paard". Waarbij je een foto zag van twee cowboys, in amazonezit op zo'n paard. |
Citaat:
|
...
So what's on MTV? |
Citaat:
|
Citaat:
|
pijnboompit, pijnboompit ...
|
Citaat:
|
Citaat:
liggend kun je schijten maar 't is beter als je zit. |
Citaat:
|
laat me dr uitt!
Overigens had Felix ook een leuke versie: "achteruit achteruit *naam* die is homo maar hij komt er niet voor uit.." :) |
Weet je wie ik een ontzettende zak vind....???
|
Ik zat in de trein, tegenover mij Gerard Cox,
"je hebt een bekend gezicht", zei hij. "wat is je naam?" "herman finkers." .. "en toch heb je een bekend gezicht" |
Citaat:
|
ik haaaat gerard cox
|
Citaat:
ik zet in: roerbakei roerbakei.. |
dit is een ongelooflijk zinloos topic dus hou er mee op zei hij8|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.