![]() |
kus
Als er een groep is waar ik van kan gaan kosten kwaar muziek is het wel kus.
zulke bager die muziek. SLechte teksten, te blij en ga zo maar door. heeft iemand anders van die groepen waar hij van gaat kosten. |
euhw vertaling graag :O
wtf is kus en het heeft vrij weinig zin om hier te gaan vertellen welke bands je niet zo liggen. |
Kus is zo een bandje ala K3 en Chips...
alleen dan zingen ze over leuke jongens. niet echt hoogstaande muziek ( tenzij je t ubertof vet gaaf vind ofzo ;) ) |
Citaat:
|
ik vind mensen die zich druk gaan maken om dit soort bands altijd een beetje gek
|
Citaat:
want het broertje van mijn beste vriendin is best een lekker ding lalalala geweldig :love: |
bij ons in de Toys R Us hebben we de cd :+
|
ik heb ervan gehoord, ken verder geen liedjes ofzo.
en ja ach als we allemaal dezelfde muziek zouden luisteren zou het maar saai worden :z |
Citaat:
Vind dat wel een hard nummer, met super stoere emotionele teksten enzo |
Citaat:
persoonlijk vind ik kus een erg vette eh... band met pakkende lyrics, en wie em niet kent moet snel naar de toys'r'us hollen om de cd te halen volgens mij zijn ze een soort Nederlandse Shaggy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet mijn muziek, maar de nummers zitten gewoon goed in elkaar, daar kun je niet onderuit. Niet alles wat niet jouw stijl is, is meteen een kutband.. :O
|
is het niet zo dat ze 2 nummers hebben?
want ik hoor vaak van 'kus met een nieuw nummer', maar hij lijkt zoveel op die andere of is dat hetzelfde nummer. iniedergeval ze zijn zo orgineel en pakkende lyrics enzo whatever... whatever... whatever... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet playmobiel het is playmobil ;) |
Citaat:
jammer dat het whenever is :+ |
Nieuwe nummer :love:
Kus met het nummer natuurtalent refrein stapels boeken had ik doorgeploegd over hoe je van iemand houden moet aan je kus heb ik het meteen herkend jongen jij bent een natuurtalent het is weer weekend en we gaan ervoor meiden kom de dansvloer wacht kijken wie de leukste jongen scoort vaak een zesje,soms een acht over en sluiten want ze zijn toch meestal niet cool genoeg nu beslaan toch de ruiten ik wil met jou tot morgenvroeg refrein ze zeggen dat je alles eens moet leren waar heb jij dat dan gedaan tegen jouw mond kan ik me niet verweren kan nauwelijks op mijn benen staan refrein over en sluiten want ze zijn toch meestal niet cool genoeg nu beslaan toch de ruiten ik wil met jou tot morgenvroeg refrein 2x |
Citaat:
|
ik heb t nagekeken
we hebben alleen de single :( |
Citaat:
krijg ik nog wel korting op mn playmobil dan nu? |
Citaat:
|
maar efkes serieus nu.
kus is een stel biatches van de hoogste plank met hun k*t muziek, maar ze hebben het wel helemaal begrepen: k*t muziek met nog kutt*re dansjes verkoopt tegenwoordig gewoon. net als chips en k3 en dat soort trieste troep, maar helaas verkoopt et |
Citaat:
En wat nou trieste troep? Kinderen van 5 tot 10 jaar vinden dit helemaal geweldig, laat ze lekker. Ik koop het ook niet, maar kan het wel waarderen. Zet maar is een keertje zo'n nummertje op voor een kid en zie wat er gebeurt, wedden dat je het dan ook wel oke vindt? En trouwens wie heeft er vroeger nou niet naar complete bagger muziek geluisterd en vindt het eigenlijk nog steeds wel stiekum cool? |
Citaat:
|
oke, oke,
ik heb me misschien (blijkbaar) een beetje k*t gearticuleert, wat ik bedoelde: ze maken muziek van een zeer laag niveau en hebben totaal geen talent maar door een beetje happy te zijn verdienen ze veel te veel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.