![]() |
onder de "sloef" van onze maatschappij
Evi Hanssens: "Met plastische chirurgie zal het gaan zoals met de gsm: vroeger moest ik er nooit een hebben, maar nu heeft iedereen er één, ik incluis."
En is dat niet een beetje de schuld van onze maatschappij? In deze samenleving krijgen mooie mensen met veel geld voorrang op gewone personen. Als je niet voldoet aan het ideaalbeeld dat ze van de mens hebben, dan heb je geen recht van spreken. Stelling: De media heeft te veel macht en zorgt ervoor dat je alleen kan meedraaien in onze huidige maatschappij als je voldoet aan haar ideaalbeeld. Ga je hiermee akkoord of niet en waarom? |
ik ga niet akkoord met die stelling .
mensen die een andere leelijk noemt, vind een ander iemand dan weer mooi ... waarom ik hier niet mee akkoord ga : de media heeft veel invloed ... maar dat je enkel mooi moet zijn o succes te hebben ... no way . de mensen maaken het zo moeilijk om hun daar achter te verschuilen dat ze geen succes hebben . |
Het is zo..
De media heeft daar veels te veel invloed in.. of op.. :d Het is toch tegenwoordig zo, dat als je geen mobieltje hebt, dat je er niet bij hoort.. Daar kan je lang, daar kan je kort over discussieren, maar het is zo! Ik vind het ook niet zo, mij zou het een zorg zijn als iemand geen mobiel heeft, of geen Replay draagt, of uberhaubt geen merkkleding.. BOEIEND! Maar zo werkt het tegenwoordig wel, hoe spijtig dat ook is.. En of de media daar wat mee te maken heeft; Ik denk van wel, in ieder geval een groot deel |
iedereen het altijd maar op de media steken ... terwijl er op tv toch wel niet zo veel kleding reclame komt imo .
en een gsm .. wat is daar zo speciaal aan . ik heb er een maar ik ben mss 2 u op een dag berijk baar , anders ligt die af hoor . jaja ... waar gaan we naar toe . |
Ik vind dat alles een grote hoop zever waar je niet over moet nadenken, en als je er niet over nadenkt garandeer ik je dat je er een stuk gelukkiger uitkomt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.