![]() |
Wat is dan liefde?
het leuke is, iedereen kan wat zeggen maar niemand weet echt wat liefde is omdat iedereen het anders voelt, best raar toch?
|
goeie vraag !
zal dit hier toch wel eens volgen . ik zelf versta onder liefde je goed voelen bij iemand , iemand kunnen vertrouwen , gewoon die persoon altijd bij mij willen zoals ik nu heb maar niet mogelijk is .. ik heb wel een vriendin nu sinds kort terug ... maar zie haar niet zo veel :( en ik voel aan mezelf dat ik afzie van het feit dat ik haar niet veel zie , dus weet ikd at ik haar graag zie . mvg kurobu |
Nou het is inderdaad anders bij iedereen, dus ik kan het op moment wel even uitleggen hoe die verliefdheid voelt bij mij, want ja ik ben dus nu ook knettergek op een meid die zelfs 2 uur bij me vandaan woont :P
Maar goed ff weer ontopic, liefde is voor mij op moment dat ik Patricia (meisje die ik leuk vind) echt de hele dag in me hoofd heb zitten, k zie haar zelfs op tv verschijnen terwijl ik toch echt naar een andere vrouw op het scherm kijk :p, ik wil haar weer zien en dan ook wel nu :D en ik voel me super aangetrokken tot haar want zij heeft voor mij iets wat zeer belangrijk is al kan ik het niet uitleggen precies, dus zoals ze het bij Idols al wel eens zeiden, Patricia heeft voor mij gewoon die X-factor :D |
Soms heb ik momenten dat ik men vriendin zie afkomen
Meestal heeft ze zo van die vreemde kledij aan en dat vind ik nu niet zo mooi maarja:z Als ze dan eens gewoon simpele kledij aanheeft en ze lacht enzow terwijl ze naar me kijkt... Dan smelt ik gewoon en denk ik echt van "wat heb ik gedaan om haar te verdienen:love:" Er zijn natuurlijk ook mindere momenten,maar die verdwijnen tov alle goede momenten. Ik heb al tranen als ik nog maar denk dat ik haar ga verliezen,ik weet nog alles wat we meemaakten,goed en slecht,en ik word nog steeds droef als ik aan de slechte momenten denk.(En er waren er een paar serieuze) Maar zo een moment dat je ze ziet en je gaat van"oooh:love:" Dat is gewoon een zalig gevoel:z Iemand die je alles kan vertellen en waar je je niet voor schaamt |
Citaat:
Verliefdheid: hormonale reactie van het lichaam. de rest is bull shit :) |
Citaat:
dus ZIJ heeft de stoute schoenen aangetrokken:z en liefde is idd allemaal met hormonen en shit,maar hoe die hormonen zich uiten,dat proberen we nou uit te leggen want dat is bij iedereen anders:p |
Liefde is iemand zo hard missen zodat ge bijna altijd aan die persoon moet denken :'(
En als ge die persoon dan in 't echt ziet, u zo raar voelen... pfft ik wou dat liefde ni bestond. :] |
het gevoel niet meer zonder die persoon te kunnen, en altijd bij die persoon te willen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is liefde?
Liefde is het gevoel van een gevoel dat men voelt, wanneer men een gevoel voelt van een gevoel dat men nog nooit gevoeld heeft. bron : http://members.chello.nl/~m.malkenho...tisliefde.html |
Citaat:
|
het zal raar klinken .. maar ik heb al meerdere keren verliefd geweest .. maar nu is het de eerste keer dat ik volgens me zelf echte liefde voel .. en het voelt veel leuker en aangenamer dan de voorige keer ...
|
Citaat:
liefde is kut |
Citaat:
|
Citaat:
|
srry:(
|
Liefde kan zeer doen :(
|
liefde is zeer mooi ..
maar haat ligt er te dicht bij en dat maakt het lelijk ;) |
liefde is... niet zonder elkaar kunnen
|
Re: Wat is dan liefde?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Love is your soul's recognition of its counterpoint in another :rolleyes:
|
NIEMAND weet wat liefde is. zelfs die ene kerel kim, die al miljoenen stripjes heeft gemaakt met "liefde is". We zullen het nooit weten
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.