![]() |
Kylie give meee
Dit wordt dus een topic over de meest recente uitgaansnummersss!!
Kylie give me just a chance, let's go out and dance! We can get into the groove, I can watch you move! Later you can think of me, like a shining star, but I rather do you on the backseat of my car! Tutututuuututu tutututututuuuu 8) Ik word helemaal horensdol van dat plaatje, maar hij zit in mijn koppp.. Elke avond op stap hoor je m minimaal 4x :z |
Beters toch het is een mooi nummer alleen jammer van de clip, want die slaat echt nergens op. :no:
|
Citaat:
idd een beetje dansen op een vliegtuig, en dan van die vage mensen er in, wat ze tegenwoordig niet bedenken |
Citaat:
|
Vind het ook wel een leuk nummer :) Ik weet alleen niet hoe die heet...
|
Ik vind hem wel HOT!
|
Citaat:
|
grappig nummertje ja :)
|
Citaat:
|
Kylie Minogue praten we nu over? Ja die is enorm keyl.
|
ik kan helemaal niet volgen...
|
mja ik hoor em ook te vaak :z
|
geil nummer ja
|
Daarnaast wordt Felix Project-on the floor trouwens ook al stuk gedraaid.. Anders verhuist een FB'tje+ dit ff naar party-forum, maken we er een uitgaansmuziek-topic van :yes:
|
Citaat:
|
let me entertain you - robbie willie.
Wordt eigenlijk standaard gedraaid wanneer wij de tramps inkomen :z :7. |
Citaat:
|
Viva Colonia van de Höhner 'doet' het in deze streek ook altijd wel minimaal 1 keer per avond. In de Kromme Toeter draaiden ze tegen het einde trouwens altijd 'toedeloe' :')
|
Everybody Needs Somebody:love:
En Grease Megamix.. op zulke nr's zie je mij echt uit mijn dak gaan:+ |
Citaat:
|
Citaat:
En ik me maar afvragen waarom ik dat nummer waar bart het over heeft niet kende8) Ik zat dus aan Kylie Minogue te denken, maar het is Akcent met het nummer Kylie.. Dat nummer ken ik wel:p Stond dus ook in een post.. nogal blond.. |
rawz jaw feat leki- trow'm up
|
Tegenwoordig komt DJ Furax met Calabria ook 20000x op een avond langs :z
|
ik moet nog weten hoe zo'n frans nummer heet... gaat zo'n beetje als : no no ....est changer....two two time..... heeyheeeeeeeeey
:') nee ken de tekst niet echt |
Citaat:
Hij is van Les Poppys-Non, non, rien n'a changé :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.