![]() |
OV is vanaf vandaag weer geldig
OLEEEEE :d
|
:thumbsup:
alleen ik durf niet naar amsterdam te gaan 8) |
nou naar albergen dan amber :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is een OW8)
ik heb het gevoel dat ik echt een domme vraag stel:$ |
Jaa daarom ga ik hem donderdag ook even kéíhard gebruiken ! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu weet ik nog steeds niet wat een OV is:+ |
Citaat:
|
\o/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een OV is gewoon kort voor OV-studentenkaart. een pas waarmee je gedurende de 'geldige' perioden gratis gebruik mag maken van al het openbaar vervoer in Nederland. en deze kaart is enkel voor studiefinancieringsgerechtigden..oftewel, de meeste studenten in Nederland 8{ |
Citaat:
en een OV,ja daar heb ik dus helemaal niets aan,sinds ik toch wel een inwoner ben van het heerlijke belgie8) |
:thumbsup:
heb je trouwes in belgie niet iets van een studentenpas voor het openbaar vervoer ofzo dan? :p |
Citaat:
Elke student heeft een OV-studentenkaart. Kortweg korten studenten dit dikwijls af tot OV (punt). |
Citaat:
|
Oke, België is ziek in zn kop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en zo, dat heb ik gemerkt. De trein was weer iets drukker dan anders.. :p
|
Heb ik godzijdank nog niet nodig tot de 29e :Y) Heerlijk, 2 maanden geen ellende!
|
Citaat:
|
Kloten ik heb dat ding nog niet binnen :p en ik kan hem net zo goed gebruiken op moment :yes:
Ckers aangezien ik zondag naar Emmeloord ga had ik hem mooi voor op de terug weg woensdag kunnen gebruiken :p |
Oja, OV is geldig.. Dus ook weer tijd voor een nieuwe meeting in Eindhoven/Tilburg vind ik! Net als de vorige keer, was erg gezellig! :yes: 8-)
|
Citaat:
|
Doe maar een keertje Amsterdam, Haarlem of Alkmaar meeting. Kom ik ook misschien :z
|
Nee in Rotterdam :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem pas 1 september nodig voor school:+ |
Joehoe OV weer geldig :d
Heb dan vandaag ook al gebruik gemaakt van het Openbaar Vervoer ;) |
Morgen naar Utrecht met OV :z
|
Citaat:
|
Halleluja!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.