Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   En hebben jullie alweer zin om naar (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55386)

sponsje 21 August 2005 16:57

En hebben jullie alweer zin om naar

school toe te gaan?

Ikzelf wel:D! ik heb echt zin om aan mn nieuwe opleiding te beginnen we beginnen met stage dus heb dr wel zin in!

chica 21 August 2005 16:59

Ik heb er ook weer zin in:)

chica 21 August 2005 19:39

Ik vind België echt raar:p

chica 21 August 2005 20:32

Ach, ik moet nog 2 tentamens leren, 4 lessen ontwerpen, 10 lesactiviteiten bedenken, een boek lezen, een paar vervangende opdrachten maken.. :z

Sanne 21 August 2005 21:52

Ik heb er heel veel zin in!

thali 22 August 2005 10:02

Ik denk dat er iemand kloppen moet hebben.

(m.a.w.: ik heb er helemaal totaal geen zin in.)

Flater 22 August 2005 10:06

NEE! :|

Jamiel 22 August 2005 10:44

momenteel wil ik nog wel even genieten van de laatste weekjes vakantie, maar tegen die tijd dat school weer begint, ga ik daar ook wel voor dus :)

Flater 23 August 2005 08:13

Ik vroeg wakker om te kijken waneer ik naar school moet, omdat die site het gister niet deed. Ik had zo`n vermoede van 10uur ofzo.. moet je er pas om half 9 vanavond te zijn :| Zit ik hier slaperig in m`n dekbed voor de putter.

Impressions 23 August 2005 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
momenteel wil ik nog wel even genieten van de laatste weekjes vakantie, maar tegen die tijd dat school weer begint, ga ik daar ook wel voor dus :)
Lucky bitch met je muziekopleiding ;)

Ik nog een jaartje 5havo waar ik met twijfelachtige zin aan ga beginnen. Heb er wel zin in om iedereen weer te zien, dat schoot er ook een beetje bij in met al dat gitaarspelen van mij 8)

appelshampoo 23 August 2005 16:09

ik heb sinds 15 april geen les meer gehad, dus ja ik heb echt zin om weer te beginnen :9

The6thgate 23 August 2005 19:56

nee8| jaar stage gehad en het gaat echt veel moeite kosten weer iets aan school te moeten doen zodra ik thuis ben. maandag een herkansing en ik kan me nu al niet eens tot leren aanzetten:')

Sammie_4 24 August 2005 12:09

k heb er wel weer zin in, k hoef nu niet veel meer te werken dus k zit alleen maar een beetje te lantefanteren. K wil weer wat doen!
:o

luie-donder 24 August 2005 20:52

al wel begonnen, maar geen zin!

K@rima! 25 August 2005 14:45

Dinsdag beginnen, absoluuuut geen zin in. Geef mij nog maar 4 weken vakantie. Ik heb echt geen uitgerust gevoel en mijn klasgenootjes kan ik makkelijk nog 4 weken missen.

3rd boetah 25 August 2005 14:53

nah, nee niet echt. Maar het is wel een goede reden om naar Amsterdam te gaan. En daar te gaan stappen met me maten. :7

DarkAngel 25 August 2005 17:06

Ik ben begonnen en heb er nog steeds zin in :p

kreej-z 25 August 2005 18:22

Aan de ene kant heb ik niet zo'n zin om weer te beginnen, het moet eerst nog maar eens heel mooi weer worden!! Bovedien is de vakantie veel te snel voorbij gegaan! Maar aan de andere kant ben ik wel heel benieuwd hoe de nieuwe richting die ik heb gekozen binnen mijn studie me bevalt :)

volumeknopje 26 August 2005 08:14

Citaat:

Ik 4vwo waar ik met twijfelachtige zin aan ga beginnen. Heb er wel zin in om iedereen weer te zien, dat schoot er ook een beetje bij in met al dat gitaarspelen van mij 8)

LoeLoe 26 August 2005 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ach, ik moet nog 2 tentamens leren, 4 lessen ontwerpen, 10 lesactiviteiten bedenken, een boek lezen, een paar vervangende opdrachten maken.. :z

Je kunt me anders misschien wel even mailen om wat voor soort lesactiviteiten het gaat en voor welke groep enzo. Dan kan ik je misschien helpen;)

LoeLoe 26 August 2005 09:31

Ik heb gister het jaarrooster gekregen en dat is echt om te huilen:{

Verder wel zin in mijn stage...Een jaar lang elke maandag en dinsdag. En de druk zal komend jaar minder hoog zijn aangezien ik mijn P nu heb. Dat is het meest stressvolle jaar als ik andere studenten mag geloven die nu naar de 4e gaan. Kga nu 3e jaar in van de PABO.

Joeltja 27 August 2005 08:28

kheb der opzich wel weer zin in, maar die zin is meestal na een paar weken school ook al wel weer wat minder, ma kheb bijna de hele vakantie gewerkt, en dat was ik echt zat, dus was blij dat de vakantie afgelopen was..:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.