![]() |
Minimumloon
Heb eigenlijk specifiek een vraag voor 19jarigen uit Nederland die werken: Hoeveel verdienen jullie bruto per uur ?
Op internet staat dat het minimumloon van een 19jarige 3.81 bruto per uur bedraagd. Maar het zal vast wel verschillen hier, gezien iedereen wat anders doet. |
3.81? Dat is echt niks:?
Ik ben 17 en ik verdien tussen de 4 en 4,5 euro en werk in de supermarkt.. weet niet precies mijn uurloon, iets van 4,36 ofzo. Niet dat je dat wilde weten:Y) |
ben 20, verdien 5.60 bruto. zie dat dat geen minimumloon is maar ik vind het wel minimaal
|
ik ben net 18 en verdien 7,5 per uur
en men vriendin is net 16 en ze verdient hetzelfde maar dat is dan weer belgie onder de 5euro is echt niets:? |
10,- per uur netto en ben 20
|
18 jaar en verdien 4 euro per uur
|
Ben 20 en krijg iets van 4,99 bruto
Niet echt een vetpot maja.. |
21 en 9.44 bruto
excl. ploegentoeslag. |
Citaat:
netto 4.72 btw:{ komt wel fooi bij, zeer wisselend alleen |
Citaat:
|
Citaat:
|
op mijn 19e kreeg ik 6,09 bruto, en dat vind ik een normaal loon. het minimumloon is echt heel erg weinig.
|
ben 17 en verdien 4 euro netto.. En bij dansles 10 euro per uur netto..
|
verdien netto 1,44 per uur
|
Ik ben 17 en verdien bij telemarketing 5.5per uur, en spoelkeuken 5.58 per uur. Als ik straks 18 ben gaat er bij beiden 1 euro bij. Dus ik vind 3.81 echt te weinig voor een 19-jarige.
|
maar het minimumloon hangt toch ook af van de sector waar je in werkt?
|
4.72 bruto
excl. zondagstoeslag (18 jaar overigens) |
Verdien 1.38 per uur momenteel omdat ik stage loop. Collega's van me daar die in het restaurant werken verdienen soms wel tot 11 euro per uur omdat het opzich nog wel een sjieke tent is. Overigens verdien je als je roomservice staat wel zo'n 12 euro per avond aan fooien die je zelf in je zak mag steken als je het in de hand gedrukt krijgt weliswaar.
|
ik krijg 5,05 in het uur, en ben 18, daarvan is belasting enzo al van af. ben er wel tevreden mee. kan ik mee leven:9
|
Ja zeker, bij jullie is dat ontslagrecht veel beter geregeld, wat het aannemen en ontslaan van personeel eenvoudiger maakt zodat de loonkosten ook niet zo laag mogelijk als wettelijk is toegestaan hoeven te liggen.
Zelf ben ik overigens 21 en verdien ik 6,13 per uur. Is idd ook geen vetpot, maar goed... vooralsnog kan ik er iig van rond komen en het is hoe dan ook beter dan een half jaar werkloos zijn. Daarnaast hoef je veel meer dan dit in Nederland in de meeste winkels ook niet te verwachten. Een hoop van mijn collega's hebben dan ook nog een 2e baantje of ze verdienen met hun hobby's wat bij in hun vrije tijd. |
ben 15 en werk in het cafι van mn vader (en hoewel ik nog geen 16 is mag dat dus). Ik verdien normaal gezien 7,5 per uur, als het echt heel druk is 8.
|
wat raar dat je salaris afhangt van hoe druk het :?
|
Ik ben 21 en verdien 6,70 bruto. Ja, ik werk tegenwoordig voor een fooi :z
|
Citaat:
|
ben 17, achter de kassa en verdien 4,70 of iets in die richting..
|
ik v erdien echt prut..
ik verdien maar 4.43 bruto per uur en ik ben 19 o_O maarjah ben bezig met een andere baan dus komt goed mag ik dan maar hopen :) |
7.5 netto.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal het maar niet zeggen, om teleurgestelde gezichten te voorkomen. :p
trouwens, ik krijg per maand uitbetaald... kan wel ff berekenen hoeveel dat per uur is als men dat echt wil weten. |
Citaat:
ben 17 en verdien 5,25 bruto trouwens |
Tja, inderdaad.
Maar goed, toen ik 20 was verdiende ik ongeveer bruto 8 euro per uur. En dat was wel een bijbaantje. |
5,35 bruto, net weer 3 cent verhoging gekregen ofzo :d ojah ben 19, over een maandje 20 en dan verdien ik 5,80 ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.