Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Goedkope fiets (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55397)

Sanne 22 August 2005 16:33

Goedkope fiets

Waar kan ik in Tilburg een heeeeele goedkope fiets halen?

Jamiel 22 August 2005 16:34

opt station :+

Sanne 22 August 2005 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
opt station :+
ik wil er wel iets voor betalen :D

Hoorde wel dat je op het station een dingetje had waar ze gele studentenfietsen voor 50 euro verkopen, maar ik wil hem eigelijk nog goedkoper hebben :+

Jamiel 22 August 2005 16:40

ik heb ook iets gehoord over OVfietsen (ook opt station), maar ik weet niet precies hoe dat zit.

3rd boetah 22 August 2005 16:49

ga fietsenstallingen af, en als je een fiets ziet die niet op slot staat ken je m zo meenenem. En dan overspuiten :9

frox 22 August 2005 17:07

Bij "de junk" hebben ze meestal ook goed spul. Voor weinig:7

L1234 22 August 2005 17:19

bij kringloop winkel!
Mijne was drie euro :+

kreej-z 22 August 2005 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
ik heb ook iets gehoord over OVfietsen (ook opt station), maar ik weet niet precies hoe dat zit.
die kun je gratis 'huren' / met korting huren als je je OV op het station laat zien om door het centrum te kunnen fietsen :)

Ik heb er nog wel een voor je in tilburg staan voor niks :p Maar die zou ik niet willen denk ik... Lekker band en als je erop gaat zitten zakt ie bijna in elkaar :rolleyes:

AmbyPur 22 August 2005 20:14

marktplaats! of iets dergelijks. daar heb ik mn huidige fiets ook voor een prikkie vandaan. maar die is ook brak dus ik zoek ook een nieuwe :+

Joeltja 22 August 2005 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
ik wil er wel iets voor betalen :D

Hoorde wel dat je op het station een dingetje had waar ze gele studentenfietsen voor 50 euro verkopen, maar ik wil hem eigelijk nog goedkoper hebben :+

dan leg je er een btje geld voor in de plaats, dan heb je je fiets niet helemaal voor nix..;)

DarkAngel 22 August 2005 22:14

ik heb een fiets voor je. Hij remt alleen wel uit zich zelf :p

Tyskie 22 August 2005 22:45

Mijn Tilburg-fiets was maar 50 euro. Moet je ff Susanne (bloempjuh) pm'en waar ze die gekocht heeft.. 8)

Sanne 22 August 2005 22:57

Aangezien ik nogal slordig ben met fietsen en dat in de stad redelijk snel afgestraft wordt wil ik gewoon een goedkope sloeberfiets.
Mijn fiets is al meerdere keren gestolen, maar eentje terugstelen zal ik nooit doen, dus dat is geen optie.

@ L1234 : Is er in Tilburg een kringloopwinkel? Zoja waar?

@ FroX: Waar kan ik de Junk vinden?

@ Tyskie: Ik ga meteen pmen :)

dext0r 22 August 2005 23:02

Citaat:

@ FroX: Waar kan ik de Junk vinden?

ik neem aan dat hij een andere junk bedoelt dan jij denkt ;-)

Banaan 22 August 2005 23:05

Jammer dat je niet in Amsterdam woont :+ Ken een fietsendealer die verkoopt ze voor 5 euro per stuk. (zeer illegaal)

Headliner 22 August 2005 23:06

gewoon ergens langs een gracht op zoek gaan naar een zwerver die wel een (gestolen) fiets wilt ruilen voor een tientje 8)

K@rima! 22 August 2005 23:31

Hey Sanne, ik ken 2 jongentjes die fietsen verkopen voor 25 euro. alleen loop je wel het risico dat ze hem weer terugjatten.
Als ik ze ooit weer zie vraag ik hun nummer om aan jou door te geven, als ze dat oke vinden. :)

Maargoed, die fietsen zijn dus wel gejat he.. :+ En ik ken ook nog een fietsenmaker net buiten Tilburg, Heelvarenbeek, daar zijn fietsen ook goedkoop.. En niet gestolen. Niet erg goedkoop, 50-75 euro.

observatie001 23 August 2005 06:03

altijd leuk, 1e keer koop je een goeie en daarna alleen nog maar van junkies, 5 euro goeie fiets waar je weer paar maandjes mee voruit kan

Joeltja 23 August 2005 06:30

ik heb net een jaar terug mn 2e goeie fiets gekocht, gloednieuwe gazelle, omdat ik ver moet fietsen naar school, en naar mn eigen dorp is ook nog een paar kilometer, en een scooter oid had ik het geld nie voor over...

Suepahfly 23 August 2005 08:13

Citaat:

Mijn fiets is al meerdere keren gestolen, maar eentje terugstelen zal ik nooit doen, dus dat is geen optie.
dat heb ik ook gedaan nadat ze mijn fiets gestolen hebben hoor

weet dat het niet eerlijk is,en dat het eigenlijk een visieuze cirkel(of hoe je het ook schrijft:p) is,maar bij mij hoeft die cirkel dan ook niet te stoppen:+

Sanne 23 August 2005 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik neem aan dat hij een andere junk bedoelt dan jij denkt ;-)

:D

2-D 23 August 2005 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Jammer dat je niet in Amsterdam woont :+ Ken een fietsendealer die verkoopt ze voor 5 euro per stuk. (zeer illegaal)
jonguh.
voor dat geld steel je m toch zelf ;)..:rolleyes: ...

Headliner 23 August 2005 17:22

goh je hoeft alleen maar Amsterdam te droppen en d'r komt weer iemand onder zn grafsteen vandaan :{

2-D 23 August 2005 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
goh je hoeft alleen maar Amsterdam te droppen en d'r komt weer iemand onder zn grafsteen vandaan :{
hoe bedoel je?

L1234 23 August 2005 18:30

Citaat:

@ L1234 : Is er in Tilburg een kringloopwinkel? Zoja waar?

Dat zou je zelf moeten opzoeken.. ik geloof dat ze er in elke stad wel een hebben?
:)

Bird Of Prey 23 August 2005 22:45

Citaat:

Jij kijkt zeker nooit in muziek? En hebt nooit gehoord van dingen doen waar geen pc bij aan te pas komt? :{

2-D 23 August 2005 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Jij kijkt zeker nooit in muziek? En hebt nooit gehoord van dingen doen waar geen pc bij aan te pas komt? :{
Bop laat maar hoor,
als headliner zich beter voelt door zich als schijt te gedragen laat m dan...

ik bedoel: als ie schijt wil zijn, laat m dan ook schijt zijn.

Headliner 23 August 2005 22:54

inderdaad Bop, laat me nou gewoon schijt zijn

Bird Of Prey 23 August 2005 22:56

Citaat:

inderdaad Bop, laat me nou gewoon schijt zijn
Ok, dan spoel ik je wel even door als je het niet erg vind... ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.