Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Low-budget ideen gezocht!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55399)

nevaeh1987 22 August 2005 17:26

Low-budget ideen gezocht!!

We hebben nog 1 dag zomertour over (alleen trein).. maaarrr geen flauw idee wat we kunnen doen.. het is al een dure vakantie geweest dus ideeen zoals efteling (25 eurie) zijn al uitgesloten.. heeft iemand een idee waar we heen kunnen/ wat we kunnen doen?

Kampie 22 August 2005 19:27

Re: Low-budget ideen gezocht!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
We hebben nog 1 dag zomertour over (alleen trein).. maaarrr geen flauw idee wat we kunnen doen.. het is al een dure vakantie geweest dus ideeen zoals efteling (25 eurie) zijn al uitgesloten.. heeft iemand een idee waar we heen kunnen/ wat we kunnen doen?
nutteloos rondjes rijden door nederland?

thali 22 August 2005 19:29

Naar zee?
Een cultureel stadje bezoeken?
Een recreatiepark bezoeken?
...

nevaeh1987 22 August 2005 19:38

We gaan naar den bosch, een beetje winkelen en terrasjes pikken.. en daarna ergens wat eten, en misschien nog naar rotterdam savonds, want daar is een pleinbios.. alleen missen we dan de laatste bus weer terug.. dus eigenlijk gaat dat niet. Maarja, het wordt vast toch wel gezellig.

AMF 22 August 2005 19:48

naar zee/naar het strand, mensen kijken in amsterdam, terrasje pakken ergens, wafels eten in maastricht, naar een leuk museum gaan (gemeentemuseum in utrecht: modetentoonstellingen!), naar de dierentuin, winkelen, kijken in welke stad ze de lekkerste ijsjes verkopen :9 doe eens gek :p

nevaeh1987 22 August 2005 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
naar zee/naar het strand, mensen kijken in amsterdam, terrasje pakken ergens, wafels eten in maastricht, naar een leuk museum gaan (gemeentemuseum in utrecht: modetentoonstellingen!), naar de dierentuin, winkelen, kijken in welke stad ze de lekkerste ijsjes verkopen :9 doe eens gek :p
Dat zijn inderdaad leuke ideeen!

En nou even offtopic.. ik mag dat want het is immers mijn topic O-)

Waar ga jij au-pairen? Lijkt mij nl een leuke ervaring en fijn om wat meer te zien dan alleen nederland. Hoe ben jij erbij gekomen enzo? En hoe kom jij aan je gezin? :)

AMF 22 August 2005 20:07

Citaat:

Dat zijn inderdaad leuke ideeen!

En nou even offtopic.. ik mag dat want het is immers mijn topic O-)

Waar ga jij au-pairen? Lijkt mij nl een leuke ervaring en fijn om wat meer te zien dan alleen nederland. Hoe ben jij erbij gekomen enzo? En hoe kom jij aan je gezin? :)

Ik ga in Londen au-pairen en zit op dit moment met spanning te wachten op een telefoontje van Activity International (http://www.aupair.nl), de organisatie waarmee ik reis, met het bericht dat ze een gezinnetje hebben gevonden voor me :) Ik hoop over een week of 3 weg te kunnen :) Ennn ik kwam op het idee toen ik een jaar of 3 geleden een keer een artikel las ergens over au-pairs, en een jaar geleden bedacht ik me dat ik na m'n examens nog geen zin had om gelijk te gaan studeren, dus toen was de beslissing snel gemaakt.

eigenlijk had ik moeten pm'en :p

The6thgate 22 August 2005 20:36

Citaat:

terrasje pakken ergens, wafels eten in maastricht
wafels eten ergens, terrasje pakken in maastricht is beter:yes:

AMF 22 August 2005 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
wafels eten ergens, terrasje pakken in maastricht is beter:yes:
of wafels eten in maastricht, terrasje pakken in maastricht :+

The6thgate 22 August 2005 20:59

Citaat:

of wafels eten in maastricht, terrasje pakken in maastricht :+
beter kan niet:7

nevaeh1987 22 August 2005 22:01

helaas, geen wafels in maastricht. Het wordt een hele dag den bosch :p

3rd boetah 22 August 2005 22:06

Vrijdagochtend kaasmarkt in Alkmaar. Erg educatief en leuk 8) Vrijdagavond volgt meteen een leuke kermis op datzelfde plein :9

Banaan 22 August 2005 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Vrijdagochtend kaasmarkt in Alkmaar. Erg educatief en leuk 8) Vrijdagavond volgt meteen een leuke kermis op datzelfde plein :9
Kaasmarkt. Waar heb ik dat eerder gehoort :?

3rd boetah 22 August 2005 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Op school ofzo? Op de TV? :o

dext0r 22 August 2005 22:10

zwolle is wel een toffe stad *hint* ;)

Bird Of Prey 22 August 2005 22:48

Citaat:

Op die reclame over chippen? :?

Banaan 22 August 2005 22:57

Nee, ik durf te zweren dat ik iemand gesproken heb die het had over een kaasmarkt. Ik moest er toen enorm om lachen, totdat ik 48+kaas gegeten had een keer. Sindsdien wil ik kaasmarkt in Amsterdam hebben :love:

(Niet dat ik weet wat Kaasmarkt betekend)

Atjeuh 23 August 2005 09:02

Citaat:

helaas, geen wafels in maastricht. Het wordt een hele dag den bosch :p
oe eng... toch niet vandaag he? :+

Impressions 23 August 2005 09:06

Oudenbosch heeft wel een leuk huis met een leuke slaapkamer :$

3rd boetah 23 August 2005 09:38

Citaat:

Nee, ik durf te zweren dat ik iemand gesproken heb die het had over een kaasmarkt. Ik moest er toen enorm om lachen, totdat ik 48+kaas gegeten had een keer. Sindsdien wil ik kaasmarkt in Amsterdam hebben :love:

(Niet dat ik weet wat Kaasmarkt betekend)

dit is de kaasmarkt op het waagplein 8) klikke dus

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.