![]() |
vrijwilligerswerk
kweet niet of dit een onderwerp voor hier is, maar kga het toch proberen ;)
ik zou graag -als jongere- wat meer doen voor de armere mensen en diegene die het moeilijk hebben ... kweet niet of er onder jullie nog mensen zijn die vaak dat gevoel hebben dat je zo hopeloos staat tegenover het leed in de wereld en in je eigen land :rolleyes: ik ben reeds vrijwilliger voor vredeseilanden en 111111 en zo maar ik zou graag nog wat meer doen iemand voorstellen of ideeën ofzo? |
waarom perse alleen voor andere mensen terwijl er ook nog andere vele heilzame doelen zijn?
|
Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
Ik kreeg laatst een folder in mijn handen gestopt waarin men vrijwilligers zocht voor Oxfam, misschien eens in de plaatselijke wereldwinkel even inlichtingen gaan vragen? Anders denk ik nog aan Artsen Zonder Grenzen, het Rode Kruis en misschien iets met mentaal gehandicapten (ik denk nu bvb. aan evenementen zoals Rock voor Specials). Maar zoals dext0r al vermeldde: je hebt nog tal van andere goede doelen die vrijwilligers zoeken. (Denk aan WWF, Greenpeace, etc.) |
Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
sorry maar die hebben het voor mij dus echt verkloot, zoals iemand mooi omschreef lijkt het niet meer te zijn dan een bijeengeraapt zootje splintergroeperingen die er allemaal hun eigen ongestructureerde handelswijzen op na houden. anyway, ik zelf ben vrijwilliger geweest voor de GGD West-Friesland, leuk, nuttig en vermakelijk werk met een royale onkostenvergoeding. Jongeren voorlichting geven over safe-sex, soa's en allerhande zaken op evenementen. |
Ik zou niet weten waar ik tijd vandaan moest halen om vrijwilligerswerk te doen
|
Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
zoek hier eens :) http://vrijwilligerswerk-buitenland.pagina.nl/ |
Re: Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
|
Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
|
bouworde misschien iets voor jou? www.bouworde.be
Lijkt me wel iets, ik denk er zelf ook aan volgend jaar zoiets gaan te doen... Je helpt andere mensen, hebt toch een beetje vakantie, leert een ander land + taal kennen,... |
Je mag m`n kamer op komen ruimen/ramen lappen/fiets repareren/.../..
Welkom :) |
Re: Re: Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
Ik heb het foldertje teruggevonden en dit zijn de links die erin staan: www.1day.be www.oxfamsol.be "Kom als vrijwilliger werken bij Oxfam-Solidariteit, in onze winkels of op kantoor." www.musicfund.be |
Re: Re: Re: vrijwilligerswerk
Citaat:
kijk eens op www.oww.be of het beste is om te informeren bij een oxfamwinkel in je buurt of mss heb je wel een wereldwinkelteam op je school? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.