![]() |
zaterdag
20.30 - 21.15 uur Racoon
21.45 - 22.15 uur Lange Frans & Baas B. 22.45 - 23.45 uur Beef in Zwolle GRATIS :9 wie gaat er mee 8-) |
Nee dank je. Racoon is wel leuk voor een half uurtje, maar voor die andere 2 zou ik zelfs niet eens mijn bed uitkomen als ze hier op het stationsplein komen spelen. Beef is zoooo slecht weet je 8) Om over dat andere maar te zwijgen
|
oh ik dacht dat beef ook nog wel de moeite waard was :(
|
Zaterdag was de mooiste dag van de week.
En je wist als je naar je vriendjes keek, hier gaan ze heel wat beleven... |
Citaat:
|
Ik wil naar racooooooooon...
Maar om voor een half uur naar Zwolle te reizen:$ |
6 oktober Racoon 013 8-)
Ik kan niet amber :( |
Jaah ik ga dan naar de 010!
En zondag komt Racoon hier in de buurt. Racoon is echt de shit(H)... alleen veel mensen kennen ze echt pas vanaf nu .. nu ze echt bekender zijn enzo. Moet je maar eens oude nummers van vroeger downloaden.. die zijn ook zeer de moeite waard:thumbsup: |
Ik ken hun eerste CD 8-) :7
:kots: |
ja dat zei ik laatst ook al, fock hey, vroeger kwam racoon bijna iedere week/maand wel optreden in de buurt
|
ja, hier zijn ze wel eens in bukbuk weest. Volgens mij ook in Atlantis, maar daar kom ik liever niet. 8)
|
ik kende racoon ook al wel :9 maar alleen van i feel like flying en blue days :+
en verderrr zou ik ze vrijdag al voor de 3e keer gaan zien in een paar maanden dus ik ga niet naar 013, wilde het eerst wel doen, maar heb het wel een keertje gezien ;) |
Ik ga beef morgen al lekker gratis ziennnn:p (niet dat ik dat leuk vind ofzo, maar het hoort bij mijn intro van school :[ )
*klik* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou wie komt er nog meer :+ slaapplek genoeg :p |
pakspul gaat mee wie nog mere?
|
Wat schuift het?
|
ik niet, kga vandaag Oud Lunterse Dag vieren, wordt heel erg gezellig..:d
|
Ohja laurens komt ook :)
|
ze komen ook naar veldhoven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Pff en Brace en K-liber zijn hier in Harderwijk :Z
maar ik ga mooi naar Zeewolde, dik schuurfeest :) |
Citaat:
|
Citaat:
lekker gratisch want vrienden van mij moeten tappen :D heerlijk hoor.. wordt weer knallen. |
Zaterdag is hier het Huntenpop festival, maar de entree-prijs is 30 euro en het aanbod aan bands niet geweldig.
|
Zaterdag ga ik naar Paradiso als VIP :9
|
Citaat:
hoe en met wie??? |
Citaat:
|
Dat goat jullie keen eine reeeeeet aan!
|
Ok, de betaling is dus in elk geval in natura gegaan... ;)
|
hier is binnenkort het schapenkoppen festival
ik ga dus echt geen €39,- neerleggen voor Rene Froger, Gerard Joling en Wolter Kroes :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.