![]() |
[Centraal] Europees voetbal '05/'06
Hier ook een mooi centraal topic voor.
Op dit moment is Ajax bezig tegen Brondby, maar het voetbal dat ze laten zien is tot nu toe knap waardeloos. Ben benieuwd of ze het redden. Helaas is Wisla Krakow al uitgeschakeld tegen Pao. |
2e helft waren ze toch een paar klassen beter, en verdiende overwinning. Morgen dus 2 Nederlandse ploegen in Pot 2 bij de loting :9
|
Het geluk van een snelle goal is dat. Daardoor begon het lekker te lopen en zag het spel er ook beter uit.
En wat een matige keeper heeft Brondby zeg. |
Pot één:
Real Madrid (Spa) AC Milan (Ita) FC Barcelona (Spa) Liverpool (Eng) Manchester United (Eng) Internazionale (Ita) Bayern München (Dui) Arsenal (Eng) Pot twee: FC Porto (Por) Juventus (Ita) PSV Olympique Lyon (Fra) Panathinaikos (Gri) Chelsea (Eng) Villarreal (Spa) AJAX Pot drie: Club Brugge (Bel) Anderlecht (Bel) Olympiakos (Gri) Schalke 04 (Dui) Sparta Praag (Tsj) Lille (Fra) Rangers (Sch) Werder Bremen (Dui) Pot vier: Benfica (Por) Rosenborg BK (Noo) Real Betis Sevilla (Spa) Udinese (Ita) Fenerbahçe (Tur) Rapid Wien (Oos) FC Thun (Zwi) Artmedia Petrzalka (Slw) |
ajax zit bij arsenal, sparta praag en fc thun
psv zit bij ac milan, schalke 04 en fenerbahce |
Citaat:
En psv niet eens UEFA Cup :p |
Mooi dat PSV de 3 puntjes van die moffen hebben gepakt. Vanavond flikt Ajax datzelfde kunstje maar effe. En morgen horen Feyenoord, Heerenveen en AZ datzelfde te doen. De kans dat Willem II morgen wint van Monaco schat ik niet hoger in dan 8% ofzo :z
|
Citaat:
|
Dit topic nog niet eerder gezien 8)...
Naja.. Mooie start van PSV.. Hopen op meer Nederlands succes@ |
ajax heeft na een eerste helft goed voetballen toch gekregen wat ze verdiend hebben:yes:
|
lekker doelpuntje van Sparta Praag btw
|
Die kaaskijkers al 3-1 achter!
|
Frustrerende wedstrijd zeg, had AZ meer gegund:{
|
Gaat kut met Heerenveen :(
|
Feyenoord uitgeschakeld, das niet zo best :\
|
az is door!!! yeah. en heerenveen staat er ook goed voor
|
Willem II was verwacht. Feyenoord ook exit, had eigenlijk meer van dat Branik Ostrava ofzo verwacht, die schijnen van het weekend met 0-2 bij Sparta Praag gewonnen te hebben..
|
Willem II was niet eens zo een hele slechte tegenstander.
|
Gvd weer een jaar wachten op een europese reis :{
|
Geen foto's van Boekarest in een notendop, Tank?
|
Sorry Bertus, werd wel een hele dure aangelegenheid dat boekarest...
Had stiekem al rekening gehouden met leukere wedstrijden in de pouleronde :{ |
Heerenveen en AZ hebben een fijne loting.
AZ Middlesbrough Dnjepr Djnepropetrovsk (je weet wel, die ene) Grashoppers Litex Lovetsj AZ kan hieruit denk ik wel door. Heerenveen aan de andere kant: Heerenveen CSKA Moskou Olympique Marseille Levski Sofia Dinamo Boekarest Ik denk dat Heerenveen op een vierde plaats komt, zo te zien :( |
allebei door, koekie :7
|
ohja, en Engelsen in de stad.... Gezelluggggg :7
|
Citaat:
|
Beiden raus denk ik zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die scheids heeft ook weer lekker weinig grip op de wedstrijd bij AZ.. Zal me niet verbazen als dat nog uit de hand loopt door zo'n droeftoeter.
|
ja, jezus wat een mierenneukert die scheids zeg. En die amateurbeelden zijn ook kut. :Y)
|
AZ kansloos verloren, niet om aan te zien zeg. Ze kwamen er echt niet aan te pas.
Heerenveen niet gezien, maar afgaande op de cijfers (scorebordgeforum ja) ook kansloos. |
Ik begrijp nooit dat een scheidsrechter kiest voor een tussenoplossing zoals geel voor een keeper die hands maakt. :{
|
Wat een portie frustratie voor de Nederlandse clubs in Europa deze week :{
Vanavond met mijn zaalvoetbalteampje ook al zo'n frustrerend scenario 8) |
wat is die robert een irritante kutspeler, hij kan dus nog steeds niet voetballen :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.