![]() |
wat ik toch gisteren zag
daar kan ik niet inkomen :p
Een kindje van 4 ofzo moest heel nodig naar de wc, en wat doet die moeder? Op een plek van de straat vlakbij een winkelcentrum ( waar dus iedereen voorbij loopt/rijdt ), doet ze het broekje van haar dochtertje uit en laat haar boven een putje poepen.Wat zou ik mij rotschamen zeg :$ |
dat soort dingen gebeuren hier niet in Amsterdam....:no:
|
ach boeren he.
|
belachelijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komt miss wel door die ideetjes van jou..;) |
Citaat:
die stank is nog veel erger dan een kleuter dat in een putje staat te schijten |
Je ken t maar kwijt wezen 8)
|
frieze zijn het meest arogante kut volk dat er is, ze doen net alsof ze zo gastvrij zijn en alles maar ondertusse en dan met die kut vlag en hun eigen volkslied, in het rijdje van 3 kutse buitelanders zijn ze gestegen naar 4
1:Marokanen 2:Antilianen 3:negers 4:Friezen 5:Surinamers |
Citaat:
|
Wat zal-ie onder negers verstaan als Surinamers en Antillianen al een andere plaats innemen? :o
|
Citaat:
Wel mooie opmerking hahaha :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij zijn boeren, superboeren, laat die flikkers ouwehoeren, hi hi hi ha ha ha, ik stond erbij en ik keek ernaar
leuk hoor op de camping naast de tukkers-clan :+ |
de graafschap zijn al super boeren ja 8|
|
Had `t in z`n broek laten doen, en dan thuis wel zien :+
|
Citaat:
|
lekker dan:{ heb wel medelijden met dat kindje:yes: :(
|
achman in dat hele noorden van nederland zitten toch allemaal van die retards:no:
|
hopelijk herinnert dat kindje zich dat later niet meer...
|
Citaat:
|
Citaat:
* ja het is DE Noord ;) , zo zeg je het hier nou eenmaal kan er weinig aan doen * daar hadden we geen last van de vuilniszakken. en dat sail kon me geen reet schelen eigenlijk dus... leuk ofzo :p maar alsnog schijten op straat zegt iets over de hygiene van 1 persoon. vuil niet ophalen over kutambtenaren... appels en peren |
wat nou appels en peren? het is toch beiden straatvervuiling?
|
maar elk een andere reden...
Stakende ambtenaren <-> Stelletje Aso's oh, geen verschil. :huh: |
Het stinkt, dus stinkt het... Jezus man, verwacht je straks ook nog van ons dat we in dit land gaan nuanceren?
|
sorry mr Tys... :(
maar ik zei toch dat er geen verschil was :( |
Amsterdam stinkt helemaal, dus dan kun je net zo goed niets zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet neit alle allochtonen over een kam scheren, DD.
|
Citaat:
Kaassoufle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre... popcorn iemand? |
Citaat:
|
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Als je kind nodig moet en hij kan voorlopig nergens zoek jetoch een andere manier. En in een putje is nog niet zo op straat ;). Ik vind het niet zo schokkend. Mijn honden schijten ook op straat. En nee, niet eens in een putje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GRAAFSCHAP... :P |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.