![]() |
Vanmiddag eerste schooldag
Zo het treintje pakken naar Tilburg, eerste schooldag op de nieuwe school, de uni van Tyskie 8) Wie weet ga ik deze lambal nog wel zien straks toevallig op tilburg-west 8)
|
veel succes op je nieuwe school :)
|
ik begin donderdag weer,van men einde van men werk,terug begin van school
en zo blijf je bezig8| |
volgende week mag ik naar de uni :o
|
Ik mag komende dinsdag ook beginnen met me intro woehoe heb ik wel zin in :p
|
haha, heb nog een maandje vakantie :7 lekker weekje frankrijk nog
|
Citaat:
@bommelding: 8| * is jaloers* Ik begin woensdag, me rooster ophalen.. :thumbsup: |
begin maandag aan mn 4e en laatste jaar. als ik vandaag mn herkansing niet heb verkloot tenminste:{
en volgend jaar nieuwe opleiding + t echte studentenleven in utrecht:p |
woensdag weer :)
..en toch nog de opleiding Journalistiek! 8-) |
Ook vanmiddag naar school geweest! :yes: Niet echt leuk, maar dat was ook te verwachten. :)
|
Vorige week al intro gehad, gisteren colleges en vandaag vrij :+
|
Citaat:
|
maandag weer :+
|
morgen wéér :'(
|
twas gezellig :7
|
Citaat:
|
Donderdag!!! Eindelijk:9
|
hoef volgende week dinsdag pas naar school..O-)
|
volgende week dinsdag boeken + rooster halen, en dan woensdag les
eindeeelijk :9 |
ik heb er ook zin in, maar volgens mij wordt het ook kneiterzwaar!
|
volgende week donderdag pas een keer ofzow :z
|
ben alweer 3 weken aant werken :(
|
wheeiih, overmorgen al... :'(
|
Helaas geen heer Wonders gezien :'(. Wel een saaie pleurisdocent die de godganse tijd over de Efteling zat te zeuren, daar isie werkzaam en elk voorbeeld ging of over de efteling of over een pot pindakaas. Lekker interessant dus en erg easy, dat had ik op HBO ook al gehad :z
|
Er lopen zomaar veel chicks bij ons op de afdeling :9 De 1e klas van de opleiding heeft ook zomaar 4 miepen. :o 2 ervan zou je nooit verwachten daar :p :love:
|
ik moet dinsdag weer 8)
|
Citaat:
Ter uwer informatie, Kreej-z hobbelt ook al rond op de UvT. |
Ben gister begonnen
Aankomende week vooral veel stagevoorbereiding. Stelt verder niks voor en dan ga ik voor een jaar mijn stage in.. en dat gaat wel super supersuper super zwaar worden maja.. komt goed:thumbsup: |
Citaat:
Dan zie ik er gelijk Big Pimping uit :D |
Morgen :'(
|
ook nog een klein maandje vakantie8-) :z
|
ooh damn bommelding, wat had ik mij daarop kunnen uitkijken zeg, weekje frankrijk...pff *heeft heimwee*
|
Ik had vandaag ook mn eerste schooldag.. Meteen mn wekker vergeten te zetten dus ik ben nu al legendarisch als degene die zich de eerste dag verslapen heeft :z
|
Het zijn ook altijd dezelfde he ;)
|
Citaat:
|
ben net thuis vanaf 8 uur.. Pff vermoeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog ff rust. :+ Voorlopig doorwerken dus :'(
|
alweer het gevoel dat ik maaanden geleden vakanite heb gehad :(
|
en het was echt kut 8|
|
ik ben nu ook alweer 2weken bezig en het bevalt me prima!
Heb weer echte vakken (Engels, NL, Spaans, Duits. Economie etc) en leuke klas, opleiding telt zo'n 8/90% vrouwen, dus zit goed! |
wat doe je voor opleiding dan :?
|
Verloskundige?
|
Citaat:
|
Recreatie
|
Citaat:
Ben mijn laatste derdejaarsvakken aan het afronden in dat moordende studietempo van me. En omdat ik vorig jaar redelijk goed mijn best gedaan heb hoef ik nu maar anderhalf vak nog te doen.. en dat moet geen enkel probleem opleveren. Voor het ene vak had ik twee keer net geen 5,5 en bij de inzage vielen pas een paar elementaire puzzelstukjes in elkaar. En het andere vak is an sich oersimpel, maar vorig jaar had ik een paar elementaire colleges gemist. Kortom, dat wordt dit semester gewoon eventjes binnentikken. Voorlopig ben ik dus vrij weinig op de UvT te vinden... Alleen bijna elke maandagmiddag en af en toe een woensdagmiddag. Na de herfstvakantie komt daar een dinsdagochtend bij ofzo. |
Citaat:
Bij mij ook, maar over negen weken is het alweer vakantie :). (Ik leef van vakantie tot vakantie :$.) |
De opleiding tot bachelor duurt 3 jaar en je moet een minimum aan vakken binnen hebben voordat je doormag, anders had ik zeker wel vakken uit mijn vierde jaar (master) er bij gedaan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.