![]() |
Mooi?
Wat is eigelijk mooi?
En wat vinden jullie mooi aan iemand. Zwart of blond haar bijvoorbeeld. Of blauwe ogen? Of bruin? Of groen? Grote neus of juist niet. |
Alles in zijn geheel moet er vooral leuk uitzien.
Maar meestal zijn het toch de lange jongens (1.85/2.05m), met donkerbruin/zwart haar, en donker bruine ogen die ik uitkies. Dat is bijna altijd zo bij mij. Verder vind ik het 'mooi' als een jongen niet té gespierd is. Ik houd bijv. niet zo van blokjes, alleen als het maar een beetje is. Ik val totaal niet op dikke jongens, dun vind k juist wel weer mooi. En kleine dingetjes kan ik heel mooi vinden.. zoals géén borsthaar, beetje opgezette aders op je onderarmen.. Egale huid, mooie kaaklijn, blablablabla.. zó veel.. |
Er is geen definitie van mooi.
Maar ik vind het het allerbelangrijkste als een jongen uitstraling heeft. En ook dat kan ik niet precies uitleggen:o |
zwart haar en blauwe ogen:Y) alleen zijn allebei me exen blond:+
|
hangt van persoon tot persoon af. als het geheel maar mooi staat
|
blond haar
blauwe ogen zongebruind dikke tieten . . . . Zzz Ik zou het serieus niet weten. Ik hou wel van blauwe ogen, dat weet ik wel zeker.. |
Ik vind mager/dun meestal mooi bij jongens...
verder niet echt specifieke kenmerken , het is het geheel dat telt. |
Citaat:
Ik heb een zwak voor krulletjes! En oogkleur maakt mij niet zoveel uit, maar het is altijd mooi om te zien bij welke mensen de kleur er extra uitspringt :) |
het ligt er meestal aan of een meisje een lief gezichtje heeft :)
Daarnaast is het wel een pre als ze slank zijn. Haarkleur maakt weinig uit, zolang ze maar een leuke uitstraling heeft. |
Citaat:
|
lange ietwat dunne jongens.. en echt ik ga voor een lekker kontje! :yes: en oja.. blauwe ogen.. :love:
|
voor mij telt het geheel
vind het moeilijk om alles apart te gaan beoordelen tis zoals chica zegt, de uitstraling... om er dan toch iets op te plakken lange, beetje slungelige jongens liefst zwart wild haar een beetje gespierd, zodat je zo'n klein beetje blokjes hebt een buikstreepje en dreadlocks vind ik vaak heel erg sexy! |
het gaat om het geheel...
|
En vinden jullie jezelf mooi?
|
Citaat:
|
Zeker
niet |
Citaat:
|
Citaat:
ontipoc: ja weet ik niet, combinatie van vele dingen denk ik. Kleur ogen maakt me niet uit maar soms denk ik wel van 'wow die heeft mooie ogen' en de kleur wisselt gewoon :z Ik vind wel vaker jongens met donker haar er leuker uitzien dan jongensmet blond haar, uitzonderingen daargelaten. |
Ik val niet op een bepaald type jongen..meestal het totaalplaatje waar ik naar kijk. En daarbij telt ook bijv. leuke kleding mee en of iemand er verzorgd uitziet. Het is niet zo dat ik alleen op jongens met bruine ogen val ofzo :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.