![]() |
1 september
overmorgen is het weer zover, 1 september, het nieuwe schooljaar
hoe kijken jullie er tegen aan? Heb je absoluut GEEN goesting der in en baal je nu al van het gezever van je leerkrachten of denk je, achja, heb er geen problemen mee, de vakantie heeft wel lang geduurd of JAAAa, jippieej, het nieuwe schooljaar begint! Bij mij is het dus heeel duidelijk het eerste. Ik heb er absoluut geen zin in! Kheb me zo geamuseerd deze vakantie en heb nog zoveel dingen die ik graag zou doen. En ik heb ook tering veel scrhik om in een kloteklas te komen |
Citaat:
|
ben nog niet gestopt
|
Begin pas 26 september:)
|
Er zijn al iets van 3 topics hierover:$
|
Ik zit niet meer op school :p
|
Ik begin ook pas de 27ste september... :yes:
|
*jaloers op meis, vivelafete en sander*
|
Ach, eniT, ze beweren dat de middelbare school de mooiste tijd is van je leven...
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal totaal geen zin in, maarjah. Het moet. (Mijn laatste jaar trouwens. Hip hoi :).) Mijn broertjes en ik hebben trouwens een nieuwe regeling uitgedacht: als het mooi weer is, dan gaan we naar school, als het te warm, te koud of te nat is, dan blijven we gewoon thuis O-). |
Citaat:
Dat beweren ze. Geef mij toch maar het hoger. Veel meer vrijheid. Meer volk in je klas. rotte appels kun je veel beter links laten liggen en nog veel meer. Trouwens eniT. 't is een kwestie van geduld voor jou. Jou tijd komt nog ;) |
Citaat:
maar ik zou het anders doen... als het mooi weer is blijf je thuis (kan je lekker genieten en andere dingen doen) en als het te warm, te koud of te nat is gaan we naar school. (hoewel, te warm, dan kan je beter ook thuisblijven, als sardines in zo'n snikheet lokaal kan je je toch niet concentreren) (te koud, bij ons werkt de verwarming niet altijd goed, kan je ook beter thuis blijven vooraleer je bevriest)(te nat, dat valt ook niet te riskeren, stel je voor dat het overstroomt en je niet meer thuis raakt...) |
Citaat:
Citaat:
|
ik ben 31 augustus begonnen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het 1 september was, was ook maar toeval. |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat ook moeilijk als die dag 2 van de 7 jaar in het weekend valt 8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.