![]() |
internet
er is hier vast wel iemand die antwoord op mn vraag kan geven.
waarom kan een provider me niet gewoon 24 uur per dag en 7 dagen per week aanbieden. het is nu 3 uur en volgens mij rustig maar waarom moet dan af en toe het internet uitvallen? ik kan me niet voorstellen dat deze site, paar andere en google op hetzelfde moment het niet meer doen. vroeger hadden we @home, dat was echt een ramp, maar is er iemand me die kan vertellen waarom ik die waarschijnlijk als enige aan het internetten is (waarschijnlijk niet door overbelasting) hoe het komt dat je soms geen verbinding meer hebt met het internet. wie weet ut 8) |
@home was vroeger bellen tot je er bij neervalt en daarna deed hier het internet het helemaal perfect (daarna == 3/5 maand later)
|
Weet niet wat je hebt, maar bij versatel komt het tegenwoordig vaak voor omdat ze hun netwerk aan t upgraden zijn naar 4Mbps dus dan kan het zijn dat het netwerk even dood ligt
|
wel is geprobeerd een belletje te plegen of lees ik nou weer scheef?
|
Vroeger bij zeelandnet wat t nog erger, was ongeveer downtime van 30%, dat is nou wel opgelost en ligt onder de 5% volgens mij, alleen nu nog iets doen aan die debiele klantenservice...
uiteprocedeerde bejaarde analfabeten zijn idd wel goedkope werkkrachten, maar t werkt nou eenmaal niet al te best... |
is het misschien je router ofzo? ik had ook problemen met me router!
maarja anders mss kijken naar andere opties!? ik heb trouwens nooit downtime, of het ligt aanmezelf ak iets verkeerd doe. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.