![]() |
De inhoud van jouw tas
Speciaal voor de vrouwelijke forummers. (Hoewel ik sommige mannelijke forummers ook hiermee zie rondlopen.)
Wat zit er allemaal in jouw handtas? |
m'n portefeuille
gsm (jawel mensen, ik heb zowaar sinds kort een gsm!) pakje kauwgom stilo/potlood lipbalsem maandverband/tampon zakdoek af en toe een kladblokje |
- zonnebril in doos
- borstel met haarrekker aan - twee balpennen - potlood - portefeuille - sleutels - twee aanstekers - lippenstift - (normaal ook nog mijn gsm) |
Citaat:
|
Citaat:
edit: nee, ik rook niet |
welke tas?
|
portemonnee
sleutels mobiel dat was ut :p |
Citaat:
|
Mp3-speler
Portemonnee Agenda Mobiel Oortjes voor mobiel Batterijen Pen Dat was het wel denk.. |
map, collegepapier, etui, GRM, batterijen, MD-spelert, MD'tjes, Pitcherbonnen, brillenkoker, een metro en een havana :z
|
portemonee
mobiel sleutels tampons sigaretten/aansteker kauwgum of pepermuntjes |
Citaat:
|
portomonnee
sleutels kauwgum lippenbalsum :$spiegeltje :$oogpotlood parfum (chance chanel) mobiel haarborstel zonnebril 100% eerlijk 8-) |
portomonee
sleutels telefoon kauwgom mp3 speler pen |
portefeuille
mobiel sleutels borstel lipgloss wat oude bonnetjes pen |
In mijn schooltas zitten pennen, ringband, tijdschriften, keykord (?), snoep en normaal boterhammen en drinken..
|
In mijn schooltas zit meestal een laptop, wetboek, paar pennen, markeerstift, bus deo en als het zo uitkomt ook nog wat andere schoolboeken. :+
Oh, en meestal een flesje Aquarius. :7 |
sindskort heb ik ook tasjes :+
- medicijnen - tampon - telefoon - portefeuille - kauwgum - agenda - sigaretten - aansteker - pennen - lippenbalsem - sleutels - schone sokken - muntjes voor verschillende kroegen - mp3 speler - bonnetjes - flesje spa |
schone sokken?
|
en bij niemand zie ik condooms staan..
|
Citaat:
Citaat:
|
porto
mobiel lipgloss mp3 speler pen parfum/deo sleutels pen kauwgom of mentos flesje drinken zonnebril |
portemonnee
telefoon kauwgom flesje water haarelastiekjes sleutels zonnebril tampon pen spiegeltje lenzenbakje met vloeistof agenda dat is in m'n grote tas en als ik m'n kleine handtasje mee heb met uitgaan ofzo heb ik alleen portemonnee, telefoon en lipgloss mee :+ |
Autopapieren en huissleutels
|
portemonnee
elastiekjes MP3 speler 2 zonnebrillen pet boek mobiel spiegeltje lipgloss tampons pen en papier fietssleutel.. mascara oogpotlood niet zoveel |
Citaat:
|
boeken + allerhande andere readers
collegeblok etui borstel flesje water portemonnee mp3speler huissleutels telefoon mascara, oogpotlood en labello en als ik geen college heb alles behalve de bovenste drie |
- Schoolboeken
- Blokboeken - Schrijfblok - Map - rekenmachine - etui - agenda - ipod |
Citaat:
mijn tas standaard: portemonnee mobiel kauwgom tampons pennen lippenbalsem en die neem ik niet mee met uitgaan 8) |
Ov
Flesje water collegeblok 2pennen zakdoekjes agenda sultana |
minimaal 5 cd's
discman boek tandenborstel tandpasta eten water waxinelichtje pen batterijen papier |
Citaat:
aan tasjes tijdens uitgaan doe ik niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.