![]() |
Jouw vriendenkring
Pas jij in je vriendenkring? En in welke mate? Zijn er grote verschillen qua uiterlijk, opvattingen, ... ?
|
bij m'n drie beste vriendinnen pas ik wel helemaal, vindik.
qua uiterlijk is het nogal wiedes dat je verschilt maar qua ideeen en humorgehalte ed zitten we toch ong op dezelfde golflengte ik denk dat dat wel moet, als je een echt hechte vriendscahp wilt opbouwen |
Citaat:
|
Redelijk, zelfde cynische humor en een beetje die corperale studenten "look".
|
Ik heb geen vriendengroep. Maar een aantal 'losse' vrienden, die elkaar bijna allemaal niet of bijna niet kennen. Maar al mijn vrienden hebben dezelfde droge/harde humor als ik. En ik vertrouw mijn vrienden voor een heel eind, en zij mij ook. Qua kleding.. 1vriend van me is n 'gabber', een vriendin van me is n 'skater', mijn zus is n 'kakker' Veel van mn vrienden zijn jongens, dus daar lijk ik niet op. Maar mijn vrienden zijn mijn vrienden omdat we ongeveer hetzelfde over bepaalde dingen denken. Beetje dezelfde meningen enzo.
|
ook heel uuitlopend: van kakker, tot gabber, tot skater.
|
Citaat:
|
ik heb verschillende soorten vrienden, allemaal dezelfde zou maar saai zijn denk ik.
|
Ik pas qua denkvormen het beste bij mijn 'vriendengroep', qua interessen bij mijn mede-studenten en qua uiterlijk/manier van kleding en humor bij mijn collega's. Prima dus 8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.