![]() |
Welk drankje is voor jou een taboe?
Van welk drankje ben jij zo ziek geweest dat je tegen jezelf zei de volgende ochtend "Nooit meer!"?
|
Re: Welk drankje is voor jou een taboe?
Citaat:
drop shot malibu en de rest van die zoete shit puur |
Malibu vind ik echt verschrikkelijk smerig en stinkt ook :no:
|
Citaat:
Dus er is eigenlijk niks dat ik niet meer zal drinken omdat ik een keer (of een paar keren) erg ziek ben geweest ervan... |
Klinkt mssh erg raar.
Maar van cola ben ik eens echt ziek van geweest. Vandaar is mijn eerste keuze 'frisdrank' nu ice tea |
Absinth
Vage indianenhoningdrank Pis van JoeyB *) |
Citaat:
|
Citaat:
Best wel goed, had me alleen verkeken op het effect:] |
Ik kan niet tegen bier..
|
amaretto, dat krijg ik gewoon niet door mn keel, maar das altijd al zo geweest.
verder lust ik dranken waar ik ook ziek van ben geweest nog steeds wel:p |
boswandeling en al het andere met cocos erin
|
Citaat:
|
Rum, ik word er altijd ziek van maar ik vind het zo lekker :(
|
een teveel aan martini :notgood:
|
Citaat:
Ben ik nou trouwens echt de eerste hier die breezer en smirnoff en die zooi zegt? |
Smirnoff gaat nog wel, Breezer zul je mij nooit zien drinken :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
warme chocolademelk
man man wat een buikpijn had ik daarvan dat was trouwens al dezelfde avond dat ik dacht nooit meer |
Bessenjenever
en als ik aan Pina Colada denk word ik ook misselijk, maar dat heb ik nog nooit op. |
Ik ga ook mee in die pina colada, das wel zo vies gewoon zure melk wat je drinkt :kots:
|
blue caracao, damn wat een smurfen vergif is dat
de hele badkamer zag op nieuwjaarsdag groen (i.c.m. bier) |
Citaat:
|
apfelkorn
paar jaar geleden goed ziek van geweest, vlak daarna weer geprobeerd maar dat vond mijn maag niet leuk :o maar in de vakantie heb ik het weer gehad en het ging goed... maar ik vind het niet meer lekker :p |
martini
& witte wijn |
mag geen flugel meer vanwege allergie
en eigenlijk drink ik alles nog wat er voor me neus komt |
Ben nog niet ziek geweest van drank... het is meer de hoeveelheid die je tot je neemt die het hem doet :P
|
Citaat:
|
tequilla :+
meerdere keren goed gegaan toen een keer goed fout gegaan (incl. wegspoelen met bier bij gebrek aan citroen :notgood: ) daarna ben ik serieus een half jaar lang alcohol-loos door het leven gegaan :D en daarna toch weer gaan zuipen, bier en/of wijn meestal. pas weer eens tequilla genomen maar het bevalt me nog steeds niet :+ ken m'n grenzen niet wat die drank betreft, denk ik. |
das sowieso vrij lastig met sterke drank. al snel denk je nog wel een glaasje te kunnen doen omdat je nog niet echt veel voelt en dan ineens slaat t in:p
|
Citaat:
|
tomatensap, dat is echt te smerig. ik ga echt over mijn nek als ik dat in een glas zie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sambuca :p
halleluja rennie's |
appelsap
|
karnemelk, bluh
|
Nep Blu Curacoua .. BAH DRINK NOOIT MEER NEPSHIT :kots:
|
martini omdat ik het gewoon smerig vind..en de hele avond zoete troep drinken en dan aan het bier is bij mij ook nooit zo'n goeie combinatie :+
|
de neppe apfelkorn is trouwens sowieso altijd ranzig
|
champagne, auw
|
niets, ik ben nog nooit ziek geweest van uitgaan.
Wel voelde ik me minder top dan normaal de dag na mijn gala maarja wat wil je als er 5 of 6 verschillende cocktails op het menu staan :z |
Breezer en smirnoff enzo kon ik een tijdje de geur niet eens van hebben, laatst weer een keer gedronken, maar krijg er een zere buik van.
Verder krijg ik kotsneigingen van neppe Blue Curacau en goedkope wijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.