![]() |
welke artiest zou je leuter nou echt van gaan hangen
als je bedpartner het aanzet?
specifieke artiesten s.v.p PS NIET naar seksualiteit.. mensen daar weten toch niets van muziek :) edit: vrouwen kunnen dit ook bantwoorden, zie de formulering in een bredere context. |
marilyn manson :+
ja um weet ik veel, iig alles metal achtig enzo :z |
Die cliché romantische zooi, knuffelrock e.d..
|
Citaat:
Ik ga voor alles wat emo is of te soft |
Citaat:
Citaat:
|
seal.. en dan vooral dat nummer kiss from a rose :x
|
him....
|
Cradle of filth ofzo?
|
my heart will go on van celine dion
dat seal nummer is inderdaad ook vreseeeelijk |
Komt die dan he van Darkraver, leuk nummer maar te vaak gehoord en als je dat erop zet dan gaat me leuter met een klap naar beneden :p
|
Citaat:
|
bon jovi
|
Citaat:
|
Citaat:
aerosmith mag er wat mij betreft ook wel bij... |
opera :+
|
Citaat:
|
Rapper in het algemeen, aangezien ze maar onnozel over komen met hun koeie te grote kleren, kettingen tot op de grond gepaard gaande met onbenullig teksten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slipknot of iets vergelijkbaars...
|
heavy metal ed. :z
|
K- Jay van Idols mag er ook wel tussen of eigelijk het gehele idols idee
:kots: |
Skihut
|
Citaat:
|
knuffelrock 17
|
Bon Jovi
|
van zo ongeveer alles dat hier al gezegd is...
|
mijn Leuter gaat onmiddelijk slaphangen als ie Anastacia hoort. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :|
|
K3 :{
|
gaaangstah rappers genre 50cent en zen gay-unit,
en van die top40 commerciele opgefokte strontmuziek rechtstreeks van Idool madam kelly clarkson 8| In belgie is dat echt een plaag, met eurosong, star academy, idool, en dan die 'zomerhits' zoals crazy frog, pizzahut, opblaaskrokodil of wat heb je daar nog allemaal... Daar krijg ik het echt van, en het feit dat TMF dat dan nog de hele dag door draait en het waagt om daar tussen dan een topband als Placebo of Foo Fighters tussen te draaien :notgood: grrr |
HIM, Cradle Of Filth, Nightwish, Evanescence, KoRn, The Ramsus, Slipknot, Tokio Hotel, Good Charlotte, Three Days Grace, Greenday, Blink182, Within Temptation, Linkin Park, The Offspring, Kamelot.
Ja, ik ben hypocriet. |
Frans bauer en dat soort shit :|
|
Jan Smit..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.