![]() |
spannend..
Heb vandaag mijn tussentijdse toets gehad voor me autorijexamen :d
Als het echt zou zijn dan was ik, helaas, gezakt. Maar heb al wel vrijstelling voor me speciale verichtingen kregen ;) Dus dat hoef ik niet meer te doen bij het afrijden.. en dat is over 2 week :$ spannend :) |
ow ow ow Roy toch :no:
Dat valt me nou zwaar tegen van je, ik ga dus echt niet zomaar bij jouw in de auto als jij je rijbewijs hebt :p ;) Nee hoor geintje, maar kloten dat je de oefentoets niet haalde, maarja boeit niet als je de echte maar haalt binnenkort ;) |
Veel succes over 2 weken, zul je denk ik ook wel hard nodig hebben!
|
Re: spannend..
Citaat:
|
bij mij ging m'n TTT ook zwaar kut :+ maar dat kwam omdat ik hartstikke moe was en niet voldoende slaap had gehad en ik bijna te laat was voor die toets.
maar succes alvast voor die examen, Loy ;) |
Citaat:
|
bij de TTT had ik achteruit parkeren zo verneukt dat ik zo door de grond kon zakken. sloeg echt nergens op, maar keren op de weg vond ie zo mooi dat ik vrijstelling kreeg:') ging verder ook niet echt geweldig, examen wel in 1 keer met wat geluk
|
Ik moest met de TTT trouwens èn keren op de weg èn achteruit in parkeren, maar met het examen alleen achteruit in parkeren :D..
|
ik moest fileparkeren en draaien op de weg :yes:
|
Ik heb nooit tussentijdse toets gehad :Y)
Ik zou mijn god niet weten waarom niet, mijn rij instructeur was er nooit over begonnen :? |
Citaat:
|
Spannend ja !! :)
|
Wat is fileparkeren? :$
|
ja godverdomme ik ben vorige week gezakt door die kutzenuwen.
ik reed op mijn ttt beter dan bij mijn afrijden :+ @elfjeskind file parkeren is zo naast een auto die langs de weg geparkeerd staat gaan staan, dan je auto achter die auto in een gaatje proppen |
Citaat:
|
veel succes Loy over 2 weekies :thumbsup:
me vriend moest vanochtend voor de tweede keer afrijden, heeftie het weer niet gehaald :( " ja je lette even ergens niet op, volgens mij " wa's dat nou weer voor slap excuus |
De allermakkelijkste verrichting is het rechtachteruitrijden. Moest ik voor mijn examen doen.. :D
|
Citaat:
en achteruit inparkeren is ook simpel.. vooruit inparkeren kank ook niet goed :no: .. |
Nou jung, succes dan maar met je examens! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
ow trouwens, ik mocht geen TTT en ik ben in 1 keer geslaagd *) |
Citaat:
"huh? gewoon achteruit? huh?" |
Nou Loy ook van mij veel succes met je echte examens, je moet hem wel ff halen kunnen we door de Macdrive ;)
Maar ik begin zelf nou ook wel ontzettende zin te krijgen om met rijlessen te beginnen :p |
Citaat:
op 2 banden door de bocht, handrembocht naar rechts... toch...8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.