![]() |
Brandalarm
Om 13h50 vandaag. Helemaal onverwacht. Geen enkele leerkracht wist ervan.
Ze waren blijkbaar de bel aan het regelen en het brandalarm was per ongeluk afgegaan. "Een goede oefening de school was binnen de zes minuten ontruimd." Man man :+. |
Re: Brandalarm
Citaat:
was bijna bij het lokaal waar ik moest zijn, werk door een lerares weer naar beneje gestuurd.. kon ik weer 6 trappen lopen :'( |
Re: Re: Brandalarm
Citaat:
:aai: Als hij bij ons afgaat en het is pauze gaat iedereen gewoon door met zn bammetje eten, slaat nergens op.. |
Bij ons dacht iedereeen laatst dat het een oefening was, maar was der een gaslek ofzo :loser:
|
Re: Re: Brandalarm
Citaat:
Maar ach, we zijn toch tien minuten les kwijtgespeeld erdoor. |
6 min is echt netjes! :yes: Bij ons is er 4 jaar geleden voor het laatst zo'n oefening gedaan, en toen duurde het geloof ik 11 min. :no:
|
onze school is ook totaal niet brandveilig... nu zijn ze toch maar eens eindelijk brandladders aan het zetten
duurt minstens een kwartier vooraleer iedereen beneden is. Als het op een bepaalde blok brand, zit een deel vast. Bij een echte brand is er natuurlijk kei veel paniek en vertrappeld iedereen mekaar gewoonweg... Achja, hopen dat het niet gaat branden! brandoefening is iig wel fijn :p wij missen minstens een halfuur, zodus... |
Citaat:
zit je op het Candea? :7 |
ik zit al 7 jaar op deze school en ik heb nog nooit een brandoefening gehad.. :z
|
Haha bij ons was een keer een bommelding op school, de school was binnen een paar minuten ontruimd, maar we stonden met z'n allen op 2 meter afstand van de school, dus als er echt een bom was geweest hadden we net zo goed gewoon binnen kunnen blijven :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.