![]() |
Waarvoor mag iemand je midden in de nacht
wakker maken?
mij mag je altijd voor een fish filet en een friends DVD wakker maken. :) Wat jullie? |
voor een supercoole verrassing, daar ben ik wel voor te vinden.
Verder voor niet zo geweldig veel eignelijk, ik slaap ontzettend graag! (en word megapissed als iemand mij snachts wakker maakt) |
alleen als er brand is
|
sigaret
|
Ach, om niks mag ook. Als dat maar niet te vaak gebeurd ;)
|
Seks :z
|
Voor een vette party :yes: (als ik geen moeie benen heb dan he :+) met leuke mensen..
|
Citaat:
:yes: 8-) |
jamie cullum :$
|
Ja sex natuurlijk :yes: ;)
en voorderest alles wel, als het maar niet onzinnig is ofzo.. het moet wel belangrijk voor mij of die persoon zijn dat die gene me wakker maakt :d |
nergens voor, heb me slaap nodig :p
alhoewel, een lief nachtkusje mag ook natuurlijk :love: |
Ligt voor een groot deel aan de persoon die me wakker maakt...
voor eten hoef je me sowieso niet wakker te maken, dat doe ik overdag wel. :z |
Voor een kusje van AmbyPur.
|
Bob de Bouwer naakt
|
Drugs
|
niet of een lekker feestje
|
Citaat:
dus je hebt net een hele avond gesext, slaapt net een uurtje, dan maakt je vriendin je wakker om nog een keer te gaan, Doe je metteen? :Y) |
Citaat:
|
Een duet met Candy of Hans Dulfer
Seks:+ |
Waarom niet gewoon een triootje met allebei dan :p
|
Citaat:
Dan weet ik wel betere personen voor een trio:9 |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*trekt nummertje* 1 wow geluk! |
En ik kies de vrouw huh:+
Maar wil misschien wel 1 uitzondering maken, dus dan wordt het dex, jij en ik:9 |
Citaat:
En wie word de 2e V :9~ Jenna jameson of silvia saint :+ |
wat staat daar onder je naam chica? Sex-freak?
|
Dat andere kwam toch ook op zelfde neer :z
|
Lol:+
Als ik ook maar tegen iemand zeg dat ik ga saxen.. ga je sexen? Maar nee, beroemde vrouwen zijn onbereikbaar. Ik ga voor bereikbaardere vrouwen:p |
Citaat:
omg :+ _0_ |
idd voor brand en andere rampen. En voor me om te draaien als ik doorligwonden krijg :z
|
Maakt niet uit. Ik ben iemand die niet veel slaap nodig heeft en een moeilijke slaper is. Dus als iemand mij ergens voor nodig heeft, heb ik er geen enkel probleem mee.
Er is slechts één uitzondering daarop: mensen die het nodig vinden je om de vijf minuten wakker te maken omdat ze de ene keer hun wekker nog willen stellen, de andere keer naar de wc moeten, erna een glas water willen, vervolgens weer naar de wc moeten, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze maken jou toch niet wakker om te vragen of jij hun wekker wilt zetten, hun glaasje water wilt vullen, voor hun naar de wc moet e.d ? 8) |
Concert RHCP
bradkartoffel mit spiegelei (oosterijkstyle) vakantie |
chocola :Z
heel veel dingen wel eigenlijk .. |
Oja, een leuk smsje mag ook altijd!:D
|
Geef me je nummer maar 8)
|
Citaat:
|
broodje tonijn salade....
en een lekker potje Grolsch bier.... |
Citaat:
Leuke sig btw! 8-) |
Ach jah, als ik kan helpen he :*
|
Niet 8)
|
nergens voor :no:
|
Citaat:
|
Winston Gerstanofiets mag me pas wakker maken als hij met een dikke vette cheque met een dikke vette geldbedrag komt aankakken. Krijgt ie van mij nog een zoen ook. :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.