![]() |
Ramadan komt eraan.
Toch, ahbe?
|
Ik dacht dat dat pas oktober ofzo was?:o
|
Citaat:
|
nd kan niet wachten
|
Ahbeeeeej
|
gammala
|
Citaat:
|
Ze moet er met dr poeten vanafblijven :[
|
5 oktober :Y)
|
dat is de periode om alle mohammed's en ali's en adilletjes omver te kegelen omdat ze strak staan van de honger :7
|
Als je echt eens goed wil lachen tijden de ramadan zet je al de klokken in huis 10 minuten naar voren en ga je zelf eerst je haar doen als het zonsondergang is geweest. Wees zo zorgvuldig de horloges niet te vergeten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm dat is altijd weer goed voor een goede discussie met de moslims in de klas :p
|
Hiep hoi:rolleyes:
:$ Oja, ff voor alle duidelijkheid voordat mensen me doodgooien met hun vragen: In de Ramadan roken, drinken, eten, seksen we niet van zonsopkomst tot zonsondergang. Ook geen glaasje water, geen druppel cola en geen kruimel brood. |
je rookt geen glaasje water, je sekst geen glaasje cola en je drinkt geen kruimel brood? :o
Naast het feit dat je misschien wat afvalt zie ik het nut er eigenlijk niet van in.. |
6 oktober Döner Kebab of Shoarma meeting?
|
In Sudan is het ieder jaar, 52 weken lang ramadan, alleen dan is het je-volvreten-na-zonsondergang gedeelte weggelaten.
Ik kan niet tegen het schijnheilige |
Citaat:
heb je ook problemen met mij....!!! |
Citaat:
|
Citaat:
s'avonds/snachts leven. de bezinning ( het doel van de ramadan toch? ) komt dan wel in je slaap :+ |
Citaat:
|
Jammerdan Ramadan..
|
Grapjes maken of irritant doen over iemands geloof vind ik echt belachelijk:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens maak jij ook telkens grappen over jouw zgn minderwaardigheid en daar kan ik meestal wel om lachen (en dat is mijn criterium voor 'leuk' ;)), sahbi. |
Citaat:
Maar ik begrijp de humor grotendeels bij de meeste wel, maar sommige zijn gewoon niet meer grappig, snap je skon durske? |
Lachen dan zijn die turken uit me elftal weer zo prikkelbaar :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie beweert er hier overigens dat de Islam een kutgeloof is? |
Citaat:
Niet direct vanuit het forum, mijn 'grappen' baseer ik op mensen en gebeurtenissen om me heen :+ Je kan er beter om lachen dan jezelf boos erom maken (wat dus veel gebeurd met geezers). Niet dat er hier geen haters zijn hoor :p Kan niet echt iemand opnoemen, maar het is maar de vraag of de grapjes die gemaakt worden ook écht grapjes zijn. |
In bijna elke grap schuilt een kern van waarheid... ;)
|
Citaat:
Grapje :( |
Citaat:
|
Maar dan even ontopic dus, 5 oktober begint de hel (ramadan).
Het begint stiekem een nationaal feest te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal ramadan niet vol kunnen houden... |
Ik word een beetje ziek van dat ik word lastig gevallen met dat geloof en al die bombarie er omheen
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens wel respect voor Banaan's zelfspot
Hoewel ik mensen zonder zelfspot zielig vind ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand zin in een picknick in een oktoberweekend in Amsterdam-West? :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.