![]() |
Zoenen
Zoenen, wat is nou zoenen? Is dat met of zonder tong?
Volgens mij is zoenen het zelfde als tongzoenen en zoenen zonder je tong heet kussen. |
dit is toch geen discussietopic :')
|
zoe·nen (ov.ww., ook abs.)
1 stevig kussen Probleem opgelost 8) |
Citaat:
|
het is dan wel niet iets actueels, maar ik denk wel dat er verschillende meningen over zijn.
edit: en als je er toch niet over wil discussieren, sluit hem dan maar! |
Ik vind dat een kusje op de wang/hand/... onder zoenen valt en tongzoenen is dan met de tong en gans de hutsekluts erbij. 8)
Verhuisd naar seksualteit. |
Citaat:
|
Zoenen is met tong, zonder tong is een kusje:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ieehhhhhl meeheet de tong 8{
|
Citaat:
volges mij kan jij heel lekker zoenen :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ging uit van zoenen met een vriend(in).. klein beetje tong zit er altijd wel bij. Pff boeiend, zoenen is gewoon lang doorgaan met lippen en/of tong, kusje geven is kusje geven op wang/mond/nek whatever. |
Citaat:
Ik snap het niet... kom het eens voordoen :9 |
Citaat:
|
Ik weet niet waar je woont :(
|
Plaats: de zilk
Scheel?:+ |
Dat zeg ik. Ik weet niet waar je woont :p
|
Ga naar de anwbsite, typ de Zilk in, ga naar de Zilk en vraag naar de supermarkt, daar vraag je naar mij en dan kom je vanzelf bij mijn huis uit:+
|
Ik moet een straatnaam invullen :{
Maar jah, laat maar zitten... moet er veel te veel moeite voor doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor mij is zoenen gewoon 3 kussen en eventueel een kus op de lippen dr bij.
Met de tongzoenen noemen we gewoon tongzoenen. En anderen noemen het french kissing :z |
Citaat:
|
"Zoenen" of "tongzoenen" zeggen wij (ik & mijn vriendinnen dus :p) eigenlijk nooit. Wij zeggen bijna altijd "kussen" en normaal gezien is dat wel met tong, anders is het dus niet echt kussen. En wat andere vriendinnen van mij zeggen dikwijls gewoon "een tong draaien" maar dan was het een tongkus zonder liefde :p
|
maakt het nu ieks uit. er zijn er altijd die er anders over denken.
en zo denk ik er over : als het maar lekker is en niet tegen je gedacht is |
Citaat:
maar wat boeit het? |
Citaat:
praat jij oek als een snitser? weest wel ? |
Re: Zoenen
Citaat:
|
Re: Re: Zoenen
Citaat:
|
Ach de enige zoen die echt wat betekent is de eerste. Dat is de enige met echte liefde. De rest is voornamelijk voor de vorm :p
|
Citaat:
ik kus liever dan dat ik tong zo heb je nooit last van vieze luchjes hihi en vind kussen erotisch laatst me lippen knalrood door dat geknabbel en gesabbel :aai: :thumbsup: |
Zoenen is met tong
Kussen is zonder tong Als ik het heb over...ik heb gezoend met die en die heb ik het over tongzoenen En als ik zeg....ik gaf die een kus, heb ik het over zoenen zonder tong maar gewoon een SMAK:* |
Citaat:
Als ik zoen/kus voor een langere tijd dan een vluchtig kusje.. gebruik ik altijd mijn tong:p Moet er niet aan denken dat iemand keihard op mijn lip gaat zuigen eigenlijk. |
Heerlijk, zoenen zonder tong. Zachtjes op de lippen bijten en lieve zachte kusjes 'drukken' op de lippen..
Het hangt echt van mijn stemming af of ik zoen met of zonder tong. :) |
Citaat:
|
yep maar tongen is toch leuker :thumbsup:
|
jah, bij ons noemen ze met tong zoenen.
En zonder tong gewoon kussen;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.