Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Yoo! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55622)

K@rima! 11 September 2005 17:57

Yoo!

Wat heb jij vannacht gedroomd?

Banaan 11 September 2005 17:59

Ik heb gisternacht één van mn dromen laten leven :+

chica 11 September 2005 18:00

ik weet het ff niet meer:$

K@rima! 11 September 2005 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
ik weet het ff niet meer:$
ff goed nadenken :p

Ik heb gedroomd dat ik aan het werk was, maar op een gegeven moment zat ik in het vliegtuig met mijn vriend en waren we onderweg naar Indonesië... :love:
En net toen we er waren werd ik wakker:| :(

Joeltja 11 September 2005 18:28

als ik wakker word weet ik echt bijna nooit meer wat ik heb gedroomd..

eniT 11 September 2005 18:43

iets van een dierentuin en de chiro, maar wat het juist allemaal was, geen flauw ideee meer!

Melisss 11 September 2005 19:24

Dat ik op een of andere camping was. En dat we in een boom gingen klimmen (was in australie :?) en toen had mn zus de touwladder doorgesneden en toen viel ik er uit en toen wou ik haar uitschelden en toen kon ik opeens niet meer praten :') :loser:

silverchair 11 September 2005 19:29

Dat ik op een of ander super zonnig eiland was met leuke vrienden enzo :)
ja en dan wordt je wakker .. :(

Tyskie 11 September 2005 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
ff goed nadenken :p

Ik heb gedroomd dat ik aan het werk was, maar op een gegeven moment zat ik in het vliegtuig met mijn vriend en waren we onderweg naar Indonesië... :love:
En net toen we er waren werd ik wakker:| :(

Hoeveel uur is dat vliegen? 16 uur ofzo (gokje)? Damn, dan heb je behoorlijk lang liggen slapen hoor.

Bird Of Prey 12 September 2005 00:33

In je dromen speelt alles zich versneld af, dus een vlucht van 16 uur werk je in je dromen in iets van een kwartiertje af. :yes:

MrInsane 12 September 2005 08:22

Nou ik was net lekker aan het dromen over mijn miljonairs zijn, toen ik vervolgens wakker werd en een muis over de grond zag rennen :[
Dat kutbeest heeft me de hele n8 wakker gehouden |:(

Tyskie 12 September 2005 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
In je dromen speelt alles zich versneld af, dus een vlucht van 16 uur werk je in je dromen in iets van een kwartiertje af. :yes:
Dus toen een kwartier lang aan het dromen was dat ik een enorm lekker wijf aan het neuken was, duurde dat eigenlijk 16uur? :o

Damn.

De meeste dromen zijn bedrog ja. :z

Bask 12 September 2005 16:00

mijn moeder bestuurde een groot passagiersvliegtuig waarmee ze op een vliegveld in dit gehucht landde. deze scène herhaalde zich, maar dit keer nam ze pas op het laatste moment het besluit te landen, na eerst op een huis afgevlogen te zijn. daardoor landde het toestel erg hard en stuiterde dan ook zodanig dat het 'verongelukte'. ik drukte bij een paar buren op de bel en zei dat daarginds een vliegtuig is neergestort. vervolgens belde ik 112. de telefoniste wilde eerst niet geloven dat in dit dorpje echt een vliegtuig neergestort is, maar ik probeerde haar te overtuigen, waarop ze ter verkenning een politie-eskader (voornamelijk uit motoren bestaand) stuurde. tussen de wrakstukken vond ik mijn moeder, zo goed als ongedeerd. of er ook passagiers in het vliegtuig zaten kwam ik niet meer te weten omdat mijn zus mij wakker maakte hoewel ik het eerste uur geen les had.

3rd boetah 12 September 2005 16:02

over de spoken die we zaterdagnacht/zondagochtend tegenkwamen in 't bos waar de vriend van Bartje nog heeft ge****t. :9

bartje518 12 September 2005 19:56

Kijk eens aan, door die kansloze heeft Phitje al nachtmerries :|

thali 12 September 2005 20:28

Ik weet alleen dat ik zo slecht geslapen heb, dat ik weer wakker werd als een mummie. (De derde keer al op een week tijd :/.)

3rd boetah 12 September 2005 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Kijk eens aan, door die kansloze heeft Phitje al nachtmerries :|
hij kwam niet voor in me droom jung, wel dat bos ;)

bartje518 12 September 2005 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
hij kwam niet voor in me droom jung, wel dat bos ;)
Wees eerlijk: droomde je voor deze misselijkmakende gebeurtenis wel eens over dat bos? Nee toch? :o

3rd boetah 12 September 2005 22:03

Citaat:

Wees eerlijk: droomde je voor deze misselijkmakende gebeurtenis wel eens over dat bos? Nee toch? :o
Ja, zelfs voor dat incident droomde ik daar wel eens over. :+ Het is geen klein bosje hoor ;)

bartje518 12 September 2005 22:05

Ik droom nooit over ons bos!

3rd boetah 12 September 2005 22:17

Citaat:

Ik droom nooit over ons bos!
Maar jij bent ook geen bosjesman ;)

AMF 13 September 2005 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik weet alleen dat ik zo slecht geslapen heb, dat ik weer wakker werd als een mummie. (De derde keer al op een week tijd :/.)
Inderdaad :+ En ik heb volgens mij ook niets gedroomd.

n0sf3ratu 13 September 2005 12:19

ik droomde dat karima mij aan het baffen was

AmbyPur 13 September 2005 15:04

iets met heel veel sneeuw :o

komt doordat ik ssx had gespeeld denk k 8-)

eniT 13 September 2005 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
iets met heel veel sneeuw :o

komt doordat ik ssx had gespeeld denk k 8-)

eerst las ik sex... :+

ssx is...?

AmbyPur 13 September 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
eerst las ik sex... :+

ssx is...?

lol

o-)

ssx is een snowboard spel

Bird Of Prey 14 September 2005 00:03

Hhmm... ik heb SSX al een tijdje niet meer gespeeld, maar toen ik het actief speelde had ik jullie met dat spel geownd. O-)

Mss wordt het weer ns tijd om dat wat te gaan spelen, 'ns kijken of ik met Moby (voor de buitenstaander: nee, niet die kale veganistische flatkluizenaar) weer de gelikte moves uit de kast kan trekken. 8-)

Headliner 14 September 2005 08:17

weet ik niet meer :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.