Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Nu dat ik cybersociologie krijg op school... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55638)

Kwak 13 September 2005 14:45

Nu dat ik cybersociologie krijg op school...

...moet ik groeps en persoonlijk gedrag, motivaties en stereotypes op fora's rapporteren 8-)

AmbyPur 13 September 2005 15:03

is dat een vak :| :D:D

LexS 13 September 2005 15:36

op fora's nog wel

Pakspul 13 September 2005 15:43

:')

Melisss 13 September 2005 16:05

fora's :')

AmbyPur 13 September 2005 19:45

lol dat valt me nu pas op :+

eniT 13 September 2005 19:59

Re: Nu dat ik cybersociologie krijg op school...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak
...moet ik groeps en persoonlijk gedrag, motivaties en stereotypes op fora's rapporteren 8-)
:Y)

ga je ons gedrag rapporteren?

chica 13 September 2005 20:21

Doe je best.

Kwak 14 September 2005 11:37

haha oops... fora dus :$ (leuk minipleonasme :P)

maaruuuh ja dat is een vak

en ik kan alleen al uit dit topic merken dat de kuddevorming van de 'oude garde' zeer hoog ligt op dit forum, omwege het feit dat er voor 2 reacties 4 andere volgen die eigenlijk niets toevoegen en alleen een teken van eensgezinsheid/betrokkenheid uitroepen

Banaan 14 September 2005 11:44

Hehe bij welke opleiding hoort dat :+

Kwak 14 September 2005 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Hehe bij welke opleiding hoort dat :+
-Communicatie, Multimedia & Design
Maar ik krijg dus ook psychologie omdat het belangrijk is om het 'online'-gedrag van de mens te kunnen bepalen om zo beter tot je doelgroep te komen, en cybersociologie is dus onderdeel daarvan*)

Banaan 14 September 2005 13:18

Citaat:

Maar ik krijg dus ook psychologie omdat het belangrijk is om het 'online'-gedrag van de mens te kunnen bepalen om zo beter tot je doelgroep te komen, en cybersociologie is dus onderdeel daarvan*)

Vette sjit, in principe maakt iedereen een kans op een ticket richting een gesticht vanwege internetgedrag? :o

AmbyPur 14 September 2005 21:40

whhoaaaa ik wordt cyberpedagoge :D

Tyskie 14 September 2005 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
whhoaaaa ik wordt cyberpedagoge :D
Beter idee dan docente Nederlands. ;)

AmbyPur 14 September 2005 21:45

poef poef

DarkAngel 14 September 2005 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
poef poef
:Y)

TheGroovMaster 14 September 2005 22:37

Citaat:

doe ik ook, 3e jaars maar heb nog echt nog nooit zoiets gehad! welke school zit je dan? ik moet nu een advies rapport en implementatieplan gaan maken voor een vakantie resort.

Jamiel 15 September 2005 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
doe ik ook, 3e jaars maar heb nog echt nog nooit zoiets gehad! welke school zit je dan? ik moet nu een advies rapport en implementatieplan gaan maken voor een vakantie resort.
mag ik die vakantie dan nemen :9?

Kwak 15 September 2005 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
weet je het zeker? ze zeiden namelijk dat dit het eerste jaar is dat deze opleiding ooit ergens wordt gegeven... En bij mijn opleiding gaat het puur over communicatie en design voor digitale technologieen en niet over zaken zoals vakantieresorts(hoogstens misschien een site waar je je eigen vakantie zou kunnen boeken ofzo :? )

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.