![]() |
Wat ben jij voor type?
?
|
Ikzelf ben iemand die vooral lekker wil bewegen en lol maken :+ (en ik erger me kapot aan die popi-jopi-gasten, je kent ze wel :z)
|
Ik ga voor anders:p
Als de muziek niet dansbaar is, sta ik stil. Maar anders dans ik niet overdreven, maar ook niet als een stijve hark:+ Als ik dronken ben dans ik als een idioot op alles wat muziek is:o |
Het is een combinatie van zitten, staan, bewegen (dansen), (vooral) ouwehoeren, lachen, drinken enzo. Van alle markten thuis ehh :7
|
Ik dans wel ja.. Als er lekkere leuke dansmuziek is dan. Maar niet overdreven.
|
Citaat:
|
Oja, en flirten doe ik alleen als ik genoeg op heb:p
Maar dan wel met iedereen:{ |
Hangt er zo'n beetje van af: (sfeer, humeur)
De ene keer sta ik stil wat te praten, de andere keer dans ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wat stef zegt
|
Dansen, maar niet als een idioot. :+ En alleen stil als ik ff snel iets ga drinken. Laten we zeggen dat ik zeker 80% van een avond dans. En flirten doe ik af en toe.
|
Citaat:
Dat als een idioot was meer bedoeld als: merendeel van de avond dansen. 80% valt daar dus onder :yes: |
dansen als een idioot 8)
|
Citaat:
|
blauwtjes lopen
|
Ik behoor tot het groepje waar er altijd een klein beetje afstand is tussen het groepje en de andere dansers.
Wij bewegen, springen, dansen en doen gewoon gek. Al wat past op de muziek :$. |
hangt ervan af waar en met wie. als het niet naar mijn zin is, sta ik stil. als de ambiance erin zit, kan ik wel eens erg onnozel doen.
|
dansen als een idioot...
met de nadruk op idioot |
flirten tijdens het dansen..
|
Meestal hele avond dansen, bij voorkeur podium (nee we zijn niet aandachtsgeil hoor :z)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
gek doen met me vrienden en dansen als een malle :D
|
Citaat:
En Warsteiner is ook lekker, maar dat past niet in mijn onder de rivieren-verhaaltje :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.