Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   help ! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55646)

Impressions 13 September 2005 21:04

help !

Er is dus zo'n meske bij mij op school gekomen en die ziet er best leuk uit enzo. Alleen ik ken haar verder niet en niemand die ik ken kent haar of haar vriendinnen ofzo :{

Iemand tips? :p

Jamiel 13 September 2005 23:16

Kijk eens waar ze zoal mee bezig is, en probeer daar een link aan te leggen met wat jij graag doet. Bijvoorbeeld als ze naar een poster staat te kijken van een concert ofzo ( die hangen wel meestal in scholen toch ? ), of een sportwedstrijd mocht je dat interesseren, een feest waar je naartoe wilt...

Tyskie 14 September 2005 01:04

Re: help !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje

Iemand tips? :p

knip je haar af. :z

Impressions 14 September 2005 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Kijk eens waar ze zoal mee bezig is, en probeer daar een link aan te leggen met wat jij graag doet. Bijvoorbeeld als ze naar een poster staat te kijken van een concert ofzo ( die hangen wel meestal in scholen toch ? ), of een sportwedstrijd mocht je dat interesseren, een feest waar je naartoe wilt...
En moet (zal :p) ik dr dan aanspreken of juist op dat concert/feest? Want daar ben ik echt zooo verlegen in he :$

@Tyskie: Nee, zó erg zit ik niet onder de plak :z

eniT 14 September 2005 13:08

hier heb ik dus ook tips voor nodig he!
leuke jongen bij me op school, geen gezamelijke vrienden
help?!
gewoon een gesrpek mee aanknopen, dat durf ik toch niet goed hoor... :{

dext0r 14 September 2005 14:19

uitzoeken wat elkaars interesses zijn inderdaad, raakvlakken zoeken, daarop inspelen. etc

Jamiel 14 September 2005 14:20

Citaat:

En moet (zal :p) ik dr dan aanspreken of juist op dat concert/feest? Want daar ben ik echt zooo verlegen in he :$
Op het moment dat ze aan het kijken is, een gesprek met haar aanknopen. Bijvoorbeeld zeggen van: " Goh goeie band is dat he? " of " dat wordt vast een lijp feest " of iets dergelijks
Of ja nog beter, meteen haar meevragen naar die aktiffities!! maar da's idd lastig :p

eniT 14 September 2005 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Op het moment dat ze aan het kijken is, een gesprek met haar aanknopen. Bijvoorbeeld zeggen van: " Goh goeie band is dat he? " of " dat wordt vast een lijp feest " of iets dergelijks
Of ja nog beter, meteen haar meevragen naar die aktiffities!! maar da's idd lastig :p

absoluut veel makkelijker gezegd als gedaan... dat durf ik nooit van heel m'n leven.
mrja, een nee heb je en een ja kan je krijgen he ::)

"hee, amai, dat ziet er een vet feestje uit!"
...
" zin om mee te gaan?"

:d

AMF 14 September 2005 20:05

Citaat:

@Tyskie: Nee, zó erg zit ik niet onder de plak :z

voor mij wilde je het wel doen :D

Impressions 14 September 2005 20:36

Ja, maar bij jou heb ik niks te winnen dus maakt het me niet uit wat je van me denkt :*

MrInsane 14 September 2005 20:56

Je moet gewoon haar ineens aanspreken als ze iets doet waar je wat over kan zeggen, bv ik zag me vriendin op de disco waar ik haar heb leren kennen zitten en heel chaga kijken, dus vervolgens ben ik erop afgestapt en ben ik daar over begonnen en zo is het gesprek gaan rollen.
Dit is een manier om met haar in contact te komen, en anders gewoon zorgen dat je oogcontact krijgt enzo en kijken of ze reageert.

Ti_Mu84 15 September 2005 15:58

tips??

heb je geen tips voor nodig... je gaat naar haar toe, je zegt: je bent toch nieuw op school? en dan stel je je voor.

please geen openingszinnen en dat soort dingen... gewoon jezelf voorstellen!

eniT 15 September 2005 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ti_Mu84
tips??

heb je geen tips voor nodig... je gaat naar haar toe, je zegt: je bent toch nieuw op school? en dan stel je je voor.

en wat als ie niet nieuw is?

Ti_Mu84 15 September 2005 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
en wat als ie niet nieuw is?
dat is ze wel: Er is dus zo'n meske bij mij op school gekomen en die ziet er best leuk uit enzo.

MrInsane 15 September 2005 18:40

Citaat:

tips??

please geen openingszinnen en dat soort dingen... gewoon jezelf voorstellen!

Hoezo geen openingszinnen?!?!?! :?
Die shit werkt vet goed man :p

eniT 15 September 2005 21:04

Citaat:

dat is ze wel: Er is dus zo'n meske bij mij op school gekomen en die ziet er best leuk uit enzo.
ik heb het wel over een kerel van bij me op school die niet nieuw is hoor...
Elvenkindje z'n meisje is nieuw ja

AMF 15 September 2005 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Hoezo geen openingszinnen?!?!?! :?
Die shit werkt vet goed man :p

Als het voor de grap is wel ja :+

Ti_Mu84 19 September 2005 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
ik heb het wel over een kerel van bij me op school die niet nieuw is hoor...
Elvenkindje z'n meisje is nieuw ja

Sorry! verkeerd begrepen O-)

Gewoon voorstellen blijft het beste denk ik, is misschien even lef voor nodig, maar t is sneller dan een half jaar oogcontact maken, en dan nog elkaars naam niet weten :-)

Impressions 19 September 2005 14:58

Weet je hoe eng :$

Bask 19 September 2005 18:36

met roze propjes naar haar gooien.

tieky 22 September 2005 16:24

Citaat:

Weet je hoe eng :$
Ik ken t, maar als je helemaal niks doet, zal ze mss zometeen met een ander er vandoor gaan die er wel naar toe durft te stappen. want dat is het hele eier-eten. Als geen lef durft te tonen, zal zij ook niet naar jou komen.
en je hoeft echt niet meteen op haar af te stappen, en zeggen dat je haar leuk vind. maar vind iets wat jullie gemeenschappelijk hebben, en begin daar over. Als je eenmaal die stap hebt gemaakt ben je al heel ver. Dus ik zo zeggen GO FOR IT!!! :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.