![]() |
Vanmorgen..
Vergat ik in Eindhoven mijn jas mee te nemen uit de trein. Die ben ik kwijt, dacht ik dus. Was om 10 uur in de vroege ochtend, dan kun je wat vergeten, nietwaar?
Om 14 uur had ik de trein alweer terug, en wat wil het toeval? Ik stapte in precies dezelfde trein terug, en mijn jas lag nog keurig op het bagagerek 8) |
Re: Vanmorgen..
Citaat:
hier maken ze de trein altijd schoon en halen ze alles eruit |
Wees blij dat niet de hele trein urenlang stilgezet is om de jas te laten onderzoeken door een stel bomexperts.. :')
Overigens heb ik afgelopen maandag mijn uvt-rentree weer gemaakt, Bart.. is er nog een kans dat ik jou weer onbewust gemeet heb? |
Citaat:
|
ik was vanmorgen ook om 10u op station Eindhoven :o
|
Citaat:
@ Tijs: Maandag was ik er niet, de rest van de week wel en volgende week ben ik er alle dagen :x |
Ik ben er alleen op maandag vanaf 16:45. :')
Enorme kuttijd.. |
Heb ik dinsdag.. Mij niet gezien dus maandag ;)
|
Lol dat had ik eens een keertje met een broek van mij.
Daar zaten allemaal van die ringetjes aan, en ik was er een verloren 's ochtends. Toen ik 's avonds precies dezelfde weg langsging kwam ik het ringetje weer tegen op straat :D Bij het station, waar het uberdruk is altijd |
:D Dan heb je een geluk. Ik was laatst mijn mobiel vergeten(abonnement :|), een lieve conducteur had naar huis gebeld met de mededeling dat ik mijn mobiel op kon komen halen op station Heerlen! Doen ze toch iets goed bij de Ns! :thumbsup:
|
Citaat:
Ik stapte in de intercity naar Utrecht :D . |
Sterk verhaal!
Meteen een kraslot gekocht? Want dit is jouw lucky day! |
Citaat:
@ Ti_Mu: nee, helaas, er ging ook teveel mis verder die dag ook :Y) |
klinkt als een vreemde dag! (met een happy end)
|
met of zonder inhoud van je portomonnee? 8)
en je moet eens op een druk perron je tas 2 seconden achter laten om een Spits te pakken, je moet eens weten hoeveel mensen vreemd naar je tas staan te kijken :z |
Citaat:
|
Citaat:
Dan had ik je kunnen zien, als ik toevallig vanuit de trein naar buiten keek en jij toevallig op dat moment langs was gelopen:p |
Citaat:
Op de terugweg heb ik in Eindhoven dan weer de trein vanuit Haarlem naar Heerlen of Maastricht. Toevallig was dat dus dezelfde als waarmee ik op de heenweg naar Eindhoven was gegaan :+ |
Ik dacht ook al, hè?:+
Blond hè:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.