![]() |
Moedervlek Deel2 [12+]
1 Bijlage(en)
De hectingen zijn er nu uit, uiteraad wil ik het jullie smakelijk laten zien met een foto dus mocht je net gaan eten kijken nog ff :p
ik zal ff een ruimte er tussen laten dus het is je eigen keuze om verder te scrollen komt tie dan he :* |
Heb ik ook gehad. Is niet heel vies hoor.. Bij mij ist mooi genezen.
|
lekker
|
Citaat:
|
oooowwhhh myyy goddddd
ik moet hier echt niet te lang naar kijken doet t pijn? :* |
:') men je had mijn litteken moeten zien toen ik n moedervlek op mn schouder liet wegsnijden
|
nice :9
|
Citaat:
|
die hechtingen zien er pijnlijker uit dan de moedervlek zelf
|
Mijn litteken is bijna totally gone:love:
|
:kots:
*gaat maar ff deel1 zoeken* |
ziet er best vies uit
|
1 Bijlage(en)
Plastische chirurgie doet wonderen:+
Mijn litteken na een jaar of 3:p |
Hhmm... dat ziet er niet stimulerend uit om zelf een paar moedervlekken te laten verwijderen...
|
Citaat:
|
Hmmm erg pijn gehad? :*
|
Citaat:
Wordt het verwijderen van zo'n moedervlek trouwens gedekt door het ziekenfonds of moet je, wat ik eerder verwacht, de kosten uit eigen zak betalen? |
Citaat:
Vraag ik ff na |
Als het nodig is, het in het ziekenhuis verwijderd wordt, en de kans dat de moedervlek veranderd wordt het zeker vergoed.
En als je er gewoon last van hebt, of het lelijk vindt, kun je het bij de dokter weg laten halen. Alleen wordt het dan een groter litteken. Ik heb er niet voor hoeven betalen, maar ik ben top verzekerd. |
@BoP me moeder zegt dat de rekening direct naar het ziekenfonds gaat aangezien het gewoon een huisarts bezoek is. anders moeten ze je dat vertellen.
|
Mijn moedervlek mag van mij ook weg :thumbsup: Ben een koe
|
zal morgen van mijn litteken s een foto maken:Y)
|
ziet er niet echt smakelijk uit ja :+|
Ik heb echt een ieniemiene moedervlekje op me gezicht... en op me armen een paar.. |
chica en pakspul; thnx voor de info :)
Heb op zich weinig tegen een enkel littekentje, alleen heb ik redelijk wat moedervlekken waarvan ik er ook behoorlijk wat wil laten verwijderen. Om nou met alleen al 4 littekens op me gezicht rond te lopen zie ik ook weer niet echt zitten, dan lijkt het net alsof ik me waardeloos kan scheren... :S |
Moet je even informeren over het weg laten halen bij de plastische chirurg..
Kijk naar mijn foto, als je weinig beweegt de eerste paar dagen(zowiezo beweegt je gezicht niet superveel, iig niet 'overdreven') zie je het na een tijdje al veel minder, en na een jaar zie je echt bijna niks meer:o |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.