Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   rustige plekjes... op internaat (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55692)

frowny 007 18 September 2005 09:34

rustige plekjes... op internaat

hey everybody

ik wou jullie eigenlijk om raad vragen want ik zit met een klein probleemke, ik heb dus een lief op internaat en we hebben al getongd enz maar als ik haar nu zou vingeren, waar moet dat dan zonder dat iemand er iets van weet? en kan een meisje zich stilhouden als het moet?

:9 :d

bommelding 18 September 2005 11:52

Haha moeilijk geval, er zijn er die heel het internaat bij elkaar schreewen en er zijn er die geen piepje maken, hangt af van meisje tot meisje. Plaatsen waar je het zou kunnen doen? Ergens waar men je privacy geeft bv douches, toillet, je kamer?

frowny 007 18 September 2005 12:09

mja, op kamer en in douches gaat niet, want dat is in een hele andere vleugel:(
en als je betrapt wordt, kun je voorgoed geschorst worden, alleen op het toilet miss :yes:

sweetygirly00 18 September 2005 18:17

Ik zit ook op een internaat, mijn ex en ik hebben daar al eens sex gehad. vaak denk je dat je elk moment betrapt kan worden, maar de meeste mensen letten op een internaat daar helemaal niet op... niemand heeft er ooit iets van gemerkt :9 :thumbsup:

chica 18 September 2005 18:26

October 8, 1991:')

frowny 007 18 September 2005 19:10

en dan? :z

AmbyPur 18 September 2005 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frowny 007
en dan? :z
je hoeft je nog niet bezig te houden met of meisjes zich al dan niet stil houden? :p

niemand 18 September 2005 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
October 8, 1991:')
waarom denk je dat het op een internaat zit :')

bootje 18 September 2005 22:16

je hebt toch de weekends

AmbyPur 18 September 2005 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
waarom denk je dat het op een internaat zit :')
hij zit niet op een internaat maar zijn vriendin :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
je hebt toch de weekends
en niet iedereen in een internaat mag weekends weg. en als dat wel zo is kan het zijn dat ze naar haar ouders gaat bijvoorbeeld, wat verder weg is....

Hyper_Chicken 21 September 2005 14:43

zie hierb0ven ^^

frowny 007 24 September 2005 15:10

_

ja het zit zo:
we zitten allebei op internaat en allebei weg in het weekend

MrInsane 24 September 2005 19:40

Op wc ofzo of neem een kamer waar een slot op zit, en of meiden zich rustig kunnen houden ehm tja das goeie vraag de een wel de ander niet denk ik :p

maresha 15 December 2005 19:39

Re: _

in een washok?? of ergens buiten?
ik was poos opgenomen en ik ging daar met een meisje, niemand gemerkt haha

MissDuplex 16 December 2005 12:12

njah... vraag anders of wat meer privacy mag als je samen bent :p

Chrizlybeer 17 December 2005 16:14

Waarom zou je je chick niet gewoon kunnen nemen daar, moet toch wel kunnen, beetje loos als ze dat gaan lopen verbieden.

Oh ja chica, we moeten de doelgroep "respecteren" deze loze post getuigd nou niet van veel respect en geloofwaardigheid naar onze grote vriend frowny 007, ben toch echt bang hier een report van te moeten maken8) :z

AMF 18 December 2005 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Waarom zou je je chick niet gewoon kunnen nemen daar, moet toch wel kunnen, beetje loos als ze dat gaan lopen verbieden.

Oh ja chica, we moeten de doelgroep "respecteren" deze loze post getuigd nou niet van veel respect en geloofwaardigheid naar onze grote vriend frowny 007, ben toch echt bang hier een report van te moeten maken8) :z

chica heeft hier al eens een waarschuwing voor gekregen maar toch bedankt voor je inzet chrizlybeer :thumbsup:

deze gaat op slot :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.