Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Seizoenen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55693)

bootje 18 September 2005 09:50

Seizoenen

Van welk seizoen houd jij het meest en waarom?

bartje518 18 September 2005 10:19

Zomer en winter. Waarom kan je er niet 2 kiezen :+ Zomer vanwege vakantie en love is in the air dan 8) En winter vind ik het meest gezellig gewoon..

bootje 18 September 2005 10:23

ik winter. lekker gezellig in de koude. leuk om te wandelen en nadien in de warmte te zitten. de kledij vind ik ook het mooist in de herfst/winter.

bartje518 18 September 2005 10:27

Met dat laatste ben ik het absoluut niet eens O-) Liever zo min mogelijk 'verhullende' kleding :Y)

DarkAngel 18 September 2005 10:32

Ik ga ook voor de winter. Kan heerlijk romantisch zijn :love:

Eagle_Forest 18 September 2005 10:48

Ik ga voor de lente. Mooie tijd, en ook redelijk romantisch. Met dagen niet te warm & niet te koud. Heerlijk zo'n tijden.

ViveLaFète 18 September 2005 10:52

zomer, ik hou van de zon en de warmte , ik kan niet tegen de kou.

thali 18 September 2005 11:24

De lente. Alles staat in bloei en de lucht ruikt zo overheerlijk dan.

anemic 18 September 2005 11:31

lente, goede temperaturen, alles komt tot leven. de regen neem ik voor lief.

bruggi 18 September 2005 12:07

Ik word heel gelukkig van veel zon & warmte, dus in principe de zomer. Maar sinds ik wintersport heb ontdekt, kijk ik daar ook verschrikkelijk naar uit :love: .
Herfst & lente vind ik gewoon allebei net niet (in Nederland). Lente is nog wel aardig vanwege het bloeien en groeien van de natuur, maar de herfst vind ik echt helemaal niks.

anemic 18 September 2005 12:20

snowboarden is sowieso geil, maar daar hoeft het geen winter voor te zijn als je maar hoog genoeg gaat..

L_angeldc 18 September 2005 14:22

lente, het begint weer mooi weer te worden, maar niet zo warm en benauwd als de zomer.

en winter eigenlijk ook wel want dan sneeuwt het en dat is te gek gaaf natuurlijk.

herfst heb ik eigenlijk niets mee, heel de tijd dat wissevallige/steeds kouder wordende weer en het regent constant :notgood:

Atjeuh 18 September 2005 16:18

Zomer & Winter

Jamiel 18 September 2005 16:29

Ik hou alleen van de zomer. Seizoenen bepalen mijn humeur. Zodra het koud is krijg ik een dipje, en vooral in de winter word nogal depressief.
En dan niet specifiek door de kou, de hele sfeer is dan vervelend

K@rima! 18 September 2005 19:54

Ik dacht eigenlijk meteen aan de zomer.. Maar als ik er zo bij nadenk (vieze muggen en andere beesten/zwoele nachten/benauwd) ga ik toch maar voor de lente. Het is mooi buiten, bomen worden groen, bloemen beginnen te bloeien :love:. En het is niet koud meer, maar ook niet superwarm en benauwd.

luie-donder 22 September 2005 13:35

zomer, lekker warm 8-)

luie-donder 22 September 2005 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Zomer & Winter
en welke heb je nou gekozen dan?

The6thgate 22 September 2005 15:20

echt zwaar de zomer:yes:

enige leuke aan winter vind ik sneeuw, verder mag het afgeschaft worden. heb er een hekel aan als het eerste wat ik denk als ik de deur uit ga is "bah wat is het koud":z en in het donker weggaan en in het donker thuis komen is ook kut

Bazzemans 22 September 2005 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
love is in the air dan 8)
Het schijnt overigens zo te zijn dat de meeste mensen richting de winter (november, december) meer behoefte hebben aan warmte en er daardoor meer relaties ontstaan in die periode.. Om even je stelling te ontkrachten 8)..

eniT 22 September 2005 19:23

ik ga toch wel voor de zomer

iedereen (of ik toch zeker ik) is dan veel vrolijker!
De zon schijnt, tis vakantie,
ik word echt zooo vrolijk van de zon he!
je kan allerlei dingen doen die in de winter niet gaan
de klederdracht is dan veeel fleuriger, in de winter is ie meestal maar donkertrjes
je hebt ook veel meer variatie in kleren en kleuren, daar hou ik van
nja maar vooral dat mooie weer, mijn humeur hangt echt samen met het weer! (alléja, toch een beetje)

3rd boetah 22 September 2005 19:44

Lente... Naja, zal wel komen omdat ik in de Lente ben geboren ofzo :z

Tyskie 22 September 2005 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het schijnt overigens zo te zijn dat de meeste mensen richting de winter (november, december) meer behoefte hebben aan warmte en er daardoor meer relaties ontstaan in die periode.. Om even je stelling te ontkrachten 8)..
Maar verliefdheidsgevoelens ontstaan eerder in de lente/ zomer..
Meer behoefte aan warmte (wat wel klopt, zeker met feesten als kerstmis enzo) hoeft nog niet gelijk voor meer relaties te zorgen lijkt mij. Kan bv ook binnen de familie zijn..

Overigens kan het best kloppen wat je zegt hoor... ik vind t alleen niet zo heel waarschijnlijk klinken.

Bazzemans 22 September 2005 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar verliefdheidsgevoelens ontstaan eerder in de lente/ zomer..
Meer behoefte aan warmte (wat wel klopt, zeker met feesten als kerstmis enzo) hoeft nog niet gelijk voor meer relaties te zorgen lijkt mij. Kan bv ook binnen de familie zijn..

Overigens kan het best kloppen wat je zegt hoor... ik vind t alleen niet zo heel waarschijnlijk klinken.

Ze hebben het ooit eens onderzocht.. Moet je me niet om een bron vragen ofzo..

Tyskie 22 September 2005 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ze hebben het ooit eens onderzocht.. Moet je me niet om een bron vragen ofzo..
Zonder bron heb je geen recht van spreken.. ;)

Bazzemans 22 September 2005 20:31

Citaat:

Zonder bron heb je geen recht van spreken.. ;)
Kben aan het zoeken, maar is ook alweer een tijdje geleden, maar ik moet zeggen dat het bij mezelf aardig klopt.. Het was "allemaal" in december, januari of februari..

Tyskie 22 September 2005 20:34

Nouja, het zou ook zomaar kunnen hoor.. ;)

Bazzemans 22 September 2005 20:46

Citaat:

Nouja, het zou ook zomaar kunnen hoor.. ;)
Mjah.. Misschien moeten we een klein onderzoekje starten hier op het forum :p..

Piraatje 22 September 2005 20:47

Herfst!!! Ik vind de kleuren van die blaadjes altijd zo mooi :$

Banaan 22 September 2005 21:23

Zomer en dan VET warm. Ik haaat kou en kan er totaal niet tegen. En zomer is echt vet, lekker om 20:00 nog vet licht en chillen.

Ti_Mu84 23 September 2005 09:07

zomer, hou van zon :thumbsup: en heb een hekel aan kou en regen :notgood:

AMF 23 September 2005 12:19

lente :love:

al ben ik ook wel fan van zomer, lekker tot laat buiten kunnen zitten zonder dat het koud is :yes:

Kampie 23 September 2005 12:37

heb geen voorkeur. maar ik haat de herfst. oh wat een bagger periode. de winter is leuk, lente ook en zomer idem.

Kolkie 23 September 2005 16:04

lente... gewoon alles relax rustig mooi :D

volumeknopje 24 September 2005 07:57

kheb niet één favoriet seizoen, ik vind de afwisseling het mooist :) dat je in augustus nog aan het strand ligt, maar in de winter met warme chocomel bij de verwarming zit :)

Tyskie 24 September 2005 12:22

Het ideaalplaatje is toch met warme choco bij de open haard, toch niet bij de verwarming?

dext0r 24 September 2005 12:49

bij gebrek aan beter zullen we dan maar zeggen :+

Tyskie 24 September 2005 12:51

Dan creëer je toch een open haard? :yes:

3rd boetah 24 September 2005 15:00

tot nu toe is de herfst ook wel alleraardigst :+

appelshampoo 24 September 2005 15:02

dit was ook een opdracht voor Duits :+

ik kies de lente, het seizoen van de nieuwe geboortes, het steeds mooier wordende weer, en de heerlijke geur van de lente

frox 25 September 2005 11:35

Ik ga ook voor de winter. Maar dan moet het wel echt winter zijn, met sneeuw enzo. Zomer vind ik ook goed maar echt zomer is het in nederland (bijna) nooit. Winter ook niet daar niet van...
Maar sinterklaas, kerst en oud & nieuw enzo zijn toch wel de leukste tijden van het jaar. :love:

ImaginaryDreams 1 October 2005 15:52

Herfst :z...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.