Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Internetshopping (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55700)

bootje 18 September 2005 10:11

Internetshopping

Koop jij vaak via internet? Ooit al problemen mee gehad? Is het aan te raden om via Ebay te kopen, of ziet het er toch beter uit dan het werkelijk is?
Wat vind je ervan?

bartje518 18 September 2005 10:25

Ik kocht een jaar geleden nogal wat stripalbums via ebay en qoop.nl. Persoonlijk nooit problemen mee gehad. Handig is dat je de 'verkoper' even kunt screenen, door te kijken wat eerdere kopers van hem/haar vonden! Bij iemand met teveel mislukkingen koop ik niets. Je kunt ook meestal opzoeken wat er dan mis was gegaan (meestal is dat dat er dingen ernstiger beschadigd waren dan van tevoren was aangegeven enzo).

Eagle_Forest 18 September 2005 10:36

Re: Internetshopping

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Koop jij vaak via internet? Ooit al problemen mee gehad? Is het aan te raden om via Ebay te kopen, of ziet het er toch beter uit dan het werkelijk is?
Wat vind je ervan?

Een geluk dan zo'n dingen nog bestaan. Best handig vind ik. En inderdaad zoals bartje518 heeft gezegt, op Ebay kun je mensen screenen !

Flater 18 September 2005 11:06

10x per jaar ofzo. Nooit problemen mee gehad, maar ben altijd wel voorzichtig. Ben nu alleen nog ff wat retour geld aan `t afwachten van baracuda.nl i.v.m. terug zending. Dat is via Visa gegaan, en dat moet via de Visa maatschappij weer terug gestort worden, en dat duurt nu al `n aantal weken..

luie-donder 22 September 2005 13:43

DVD;s gekocht. Gaat allemaal prima. En dus ook rekenmachines verkocht via het web. Gaat :thumbsup:

Headliner 22 September 2005 14:45

ik koop best wel vaak spullen van internet
lege dvd's / cd's haal ik altijd bij opus
mijn schoolboeken dit jaar heb ik bij bol.com besteld
op de site van FRS heb ik al meerdere malen dvd's besteld

nooit problemen mee gehad...

op dit moment zit ik er zelfs over na te denken om me aan te melden bij Skiq.. een nieuwe webshop waar je heel voordelig games kunt kopen/huren

PFP 22 September 2005 14:50

staat dit hier goed?

bartje518 22 September 2005 16:34

Kan eventueel naar The Lounge inderdaad, het is meer ervaringen uitwisselen. Scherp, Erik ;)

Sanne 22 September 2005 16:55

Ik koop alleen soms boeken bij bol.com en dat bevalt wel

Tyskie 22 September 2005 17:47

Bestel regelmatig wat via internet, vooral dvd's en dergelijke.
Geen problemen qua veiligheid, alleen een vind ik dat van Leest en FRS echt baggerinternetwinkels hebben. Bestellingen die pas weken later geleverd kunnen worden enzo. Als professionele organisatie mag je toch wel verwachten dat ze alle redelijk normale films toch wel op voorraad hebben en binnen een paar dagen kunnen afsturen?
Bol.com bevalt wat dat betreft veel beter, maar is ook duurder.

Banaan 22 September 2005 17:49

Bol.com is echt heel goed voor DVD's, cd's en boeken.

Echt dvd's/cd's uitzoeken is nog altijd veel leuker :+

Headliner 22 September 2005 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Bestel regelmatig wat via internet, vooral dvd's en dergelijke.
Geen problemen qua veiligheid, alleen een vind ik dat van Leest en FRS echt baggerinternetwinkels hebben. Bestellingen die pas weken later geleverd kunnen worden enzo. Als professionele organisatie mag je toch wel verwachten dat ze alle redelijk normale films toch wel op voorraad hebben en binnen een paar dagen kunnen afsturen?

als je eens gokt hoeveel online bestellingen zij per dag binnen krijgen? de FRS met name... dat zal wel een tijd duren voor dat allemaal wordt verwerkt

bootje 22 September 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Kan eventueel naar The Lounge inderdaad, het is meer ervaringen uitwisselen. Scherp, Erik ;)
alleen was het zo niet bedoeld:p

eniT 22 September 2005 19:14

nog nooit gedaan...

Tyskie 22 September 2005 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
als je eens gokt hoeveel online bestellingen zij per dag binnen krijgen? de FRS met name... dat zal wel een tijd duren voor dat allemaal wordt verwerkt
Ik denk nog niet de helft van wat bol.com binnenkrijgt... Natuurlijk kunnen ze iets niet op voorraad hebben, maar de helft niet op voorraad?
En tis een en hetzelfde bedrijf, dus het maakt geen zak uit qua snelheid of je bij FRS of van Leest bestelt.
En wat moeten ze nou eigenlijk doen? De verwerktijd is echt minimaal, het probleem is gewoon dat ze de helft niet op voorraad hebben. Ik weet zeker dat ze daar nog geld laten liggen hoor..

AMF 23 September 2005 12:21

Ik koop wel eens boeken via bol.com en verder heb ik geloof ik ook wel eens oorbellen gekocht via internet, ik weet alleen echt niet meer waar :o

Stevie 23 September 2005 12:25

ja ik koop weleens dvd's en cd's via verschillende sites, maar idd in de winkel kopen is leuker :+

Tyskie 23 September 2005 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja ik koop weleens dvd's en cd's via verschillende sites, maar idd in de winkel kopen is leuker :+
Idd, het mooiste is al die bakken doorzoeken.. maar als je weet welke films je wilt hebben is via internet toch makkelijker. :+

Kampie 23 September 2005 12:35

ik koop en verkoop ook regelmatig via het internet. gewoon via marktplaats. aangezien ik nu nog OV heb laat ik ook niets opsturen en dergelijke. gewoon zelf afhalen.

en bij het verkopen idem. gewoon laten halen.

heb momenteel nog een camper te koop.. :p iemand? :p

Onlineshoppie 23 September 2005 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Bol.com is echt heel goed voor DVD's, cd's en boeken.

<knip>

Helemaal mee eens. Vooral de keuze van betalen via acceptgiro vind ik perfect.

Met Proxis.nl heb ik hele slechte ervaring mee. Daar koop ik nooit meer.

anemic 23 September 2005 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onlineshoppie
Helemaal mee eens. Vooral de keuze van betalen via acceptgiro vind ik perfect.

Met Proxis.nl heb ik hele slechte ervaring mee. Daar koop ik nooit meer.

ik heb met proxis nog nooit slechte ervaringen gehad, ze hebben meer en zijn bij 75% van de gevallen goedkoper dan bol.com..

3rd boetah 23 September 2005 23:28

Ik koop standaard lege cd's en dvd's via internet. Dat scheelt namelijk altijd minstens 70% van de normale winkelprijs. :+

Essebes 24 September 2005 16:43

Paardrijspullen bij Divoza, is altijd goed bevallen.

Atjeuh 24 September 2005 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Ik koop standaard lege cd's en dvd's via internet. Dat scheelt namelijk altijd minstens 70% van de normale winkelprijs. :+
juist

bestel altijd mn dvd's+hoesjes op internet

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.