Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   google search (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55712)

AmbyPur 18 September 2005 21:56

google search

u zocht op het woord failure.

duidelijk :+

appelshampoo 18 September 2005 21:57

:+

Chrizlybeer 19 September 2005 12:42

moet je eens zoeken op: Misdaden gepleegd door autochtonen

Bird Of Prey 19 September 2005 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
moet je eens zoeken op: Misdaden gepleegd door autochtonen
En dan zou je daarna eens moeten zoeken op 'Misdaden gepleegd door allochtonen' en zie het aanmerkelijke verschil, zowel in het aantal resultaten als in de tijd die nodig was om er naar te zoeken.... :o

Autochtonen: Resultaten 1 - 10 van circa 722 voor Misdaden gepleegd door autochtonen (0,30 seconden)

Allochtonen: Resultaten 1 - 10 van circa 840 voor Misdaden gepleegd door allochtonen (0,21 seconden)

Larsjuh 19 September 2005 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
En dan zou je daarna eens moeten zoeken op 'Misdaden gepleegd door allochtonen' en zie het aanmerkelijke verschil, zowel in het aantal resultaten als in de tijd die nodig was om er naar te zoeken.... :o

Autochtonen: Resultaten 1 - 10 van circa 722 voor Misdaden gepleegd door autochtonen (0,30 seconden)

Allochtonen: Resultaten 1 - 10 van circa 840 voor Misdaden gepleegd door allochtonen (0,21 seconden)

:+

Chrizlybeer 19 September 2005 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey

Ah jammer, ik keek net ook even, vroeger als je typte, misdaden gepleegd door autochtonen kwam google met de vraag: Bedoelt u soms "misdaden gepleegd door allochtonen?"

Headliner 19 September 2005 17:52

"raar kapsel" en dan Ik doe een gok... :7

AmbyPur 19 September 2005 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
"raar kapsel" en dan Ik doe een gok... :7
dat doet ie bij gewoon 'kapsel' ook :d

K@rima! 19 September 2005 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Ah jammer, ik keek net ook even, vroeger als je typte, misdaden gepleegd door autochtonen kwam google met de vraag: Bedoelt u soms "misdaden gepleegd door allochtonen?"
:D grappiggggg

Bird Of Prey 19 September 2005 22:57

Hhmm... vroeger kreeg je als je op jetski zocht ook nog wel 'ns leuke zoekresultaten onder de plaatjes, maar die tijd is nu blijkbaar ook voorbij... :( :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.