Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nieuwe FB/FB's (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55720)

bartje518 19 September 2005 16:30

Nieuwe FB/FB's

Beste allen,

over niet al te lange tijd zullen enkele staff-leden ermee ophouden. Stevie is een week geleden al gestopt mijn zijn functie als forumbaas. Als Staff zijn we ons aan het oriënteren hoe we dit gaan invullen; zeker is in ieder geval dat er nieuwe mensen bij zullen moeten komen. Hoeveel dit er precies zullen zijn is (nog) niet bekend. Wel willen we graag weten wie zichzelf geschikt acht en vooral waarom. Ook willen we graag weten voor welke fora je jezelf geschikt acht.

In principe zal het weer zoals altijd gaan; iedereen mag zich kandidaat stellen en vervolgens vragen we wederom aan jullie (en als staff aan elkaar) wie er geschikt is. Houdt het in dit topic vooralsnog bij sollicitaties; kritiek geven kan eventueel in een ander topic. Laten we dit topic zakelijk en overzichtelijk houden!

Banaan 19 September 2005 18:34

Alleen films&tv overnemen.

Waarom? (want daar gaat het om)
Ik heb sowieso Stevie gedeeltelijk geholpen tijdens zijn periode en kwam ook met ideeën, ik heb uiteraard verstand van films, en Tyskie vind mij de sjit (en dat laatste zegt wel genoeg :*)

Nickchange 19 September 2005 18:48

Ik stel me beschikbaarhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon10.gif

Ben een ervaren forummer, ondankt dat ben ik zeer onafhankelijk en objectiefhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon10.gif

bartje518 19 September 2005 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Ik stel me beschikbaarhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon10.gif

Ben een ervaren forummer, ondankt dat ben ik zeer onafhankelijk en objectiefhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon10.gif

En voor welke fora zie jij een rol voor jezelf weggelegd?

Tyskie 19 September 2005 19:48

Oke, voor het meidenforum acht ik me niet geschikt, maar dat is meer een fysieke kwestie.

Impressions 19 September 2005 20:34

Mijzelf op muziek en kunst. Waarom?

Omdat dat mijn twee hoofdinteresses zijn en omdat ik op een ander forum (schrijversforum) waar ik admin ben er ook veel over lees en vanaf weet enzo, zeker van muziek 8)

En zowiezo vind ik het belachelijk dat dext0r in zn eentje muziek runt :z

AMF 21 September 2005 19:52

Ik zou ook wel FB willen worden. Ik vind mezelf niet echt geschikt voor AdB, F&P en Discussie, maar ik zie mezelf wel FB'en op Muziek, Liefde&Dating, Kunst, het Meidenforum, Gezondheid & Lifestyle, Seksualiteit en School bijvoorbeeld. Mijn motivatie..tsja ik zit hier nu redelijk lang, weet hoe het hier zo'n beetje in elkaar steekt en het lijkt me gewoon leuk. En ik denk dat ik wel geschikt ben om forumbaas te worden, omdat ik van mezelf het idee heb dat ik objectieve beslissingen kan nemen en het niet erg vind om wat tijd in het forum te steken, omdat ik hier toch bijna elke dag even kom kijken :)

AmbyPur 21 September 2005 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Ik zou ook wel FB willen worden. Ik vind mezelf niet echt geschikt voor AdB, F&P en Discussie, maar ik zie mezelf wel FB'en op Muziek, Liefde&Dating, Kunst, het Meidenforum, Gezondheid & Lifestyle, Seksualiteit en School bijvoorbeeld. Mijn motivatie..tsja ik zit hier nu redelijk lang, weet hoe het hier zo'n beetje in elkaar steekt en het lijkt me gewoon leuk. En ik denk dat ik wel geschikt ben om forumbaas te worden, omdat ik van mezelf het idee heb dat ik objectieve beslissingen kan nemen en het niet erg vind om wat tijd in het forum te steken, omdat ik hier toch bijna elke dag even kom kijken :)
Kun je nog regelmatig op het forum komen als je in Engeland zit? :)

Banaan 21 September 2005 20:56

Oh, stel ik word gekozen voor Film&TV, dan kan ik later wel doorgroeien tot meerdere fora. ;)

bartje518 21 September 2005 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Oh, stel ik word gekozen voor Film&TV, dan kan ik later wel doorgroeien tot meerdere fora. ;)
Nee, ND, niet voor elke film openen we een speciaal forum :Y)

Tyskie 21 September 2005 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nee, hij wilt zelf doorgroeien tot meerdere fora, niet F(R)&TV.

AMF 22 September 2005 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Kun je nog regelmatig op het forum komen als je in Engeland zit? :)
Ik zal minstens één keer per week online zijn..en als ik ook thuis van de computer/internet gebruik mag maken (dat weet ik waarschijnlijk deze week) sowieso vaker :)

edit: ik heb net even met m'n gastgezin gebeld, ze hebben 4 computers thuis en die mag ik gewoon gebruiken, dus ik zal gewoon regelmatig online zijn :)

Sanne 22 September 2005 11:54

Het lijkt mij ook wel leuk om FB te zijn. Ik denk dat ik wel geschikt ben voor Muziek, Liefde&Dating, het Meidenforum, Gezondheid & Lifestyle, Seksualiteit, klaag en School

Bazzemans 22 September 2005 11:58

Vanzelfsprekend meld ik me aan.. Ik vind het niet aan mezelf om hiervoor goede redenen te geven en ik denk dat er meer mensen tegen zijn dan voor 8)..

Banaan 22 September 2005 12:36

Citaat:

Zie Tyskie, maar dit is natuurlijk ook een optie :Y) ;)

Tyskie 22 September 2005 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Vanzelfsprekend meld ik me aan.. Ik vind het niet aan mezelf om hiervoor goede redenen te geven en ik denk dat er meer mensen tegen zijn dan voor 8)..
De tijden van Koelkast zijn voorbij, Bas.
Waarom is t niet aan jezelf om goede redenen te geven?

Bazzemans 22 September 2005 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
De tijden van Koelkast zijn voorbij, Bas.
Waarom is t niet aan jezelf om goede redenen te geven?

Kan d'r eigenlijk gewoon geen bedenken los van het feit dat ik vaak genoeg aanwezig ben en ervaring heb met internetsites en (het onderhouden van) fora.. Ik ben niet echt iemand die topics gaat aanmaken als FB, zoals bijvoorbeeld thaliaaglaja wel doet (met succes overigens). Dat is echter niet voor iedereen weggelegd..

edit: owjah en het mooiste forum is natuurlijk al bezet door een goede FB.. O-)

bartje518 22 September 2005 16:33

Op sommige fora kunnen ook 2 FB's staan, Bas! :yes:

Bazzemans 22 September 2005 16:34

Wou je zeggen dat het nodig is bij dat forum?

Tyskie 22 September 2005 17:40

Wou je zeggen dat het uberhaupt nodig is ergens?

AmbyPur 22 September 2005 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Wou je zeggen dat het nodig is bij dat forum?
welke fora zou je graag willen hebben, ongeacht of er al iemand op staat?

Loy 22 September 2005 21:59

Wil het graag, maar heb er helaas geen tijd voor..
Toch ben ik vaak op het forum te vinden, ik post niet meer zoveel, maar ben er wel vaak.. Een klein forum zou miss kunnen..

Ik doe wel weer mee met de volgende rondes ;)

L_angeldc 24 September 2005 08:56

Ik wil ook best FB worden, om de simpele reden dat het me wel leuk lijkt. Ik heb niet echt een te gek gave redenering hiervoor, ik bedoel ja ik kom hier vaak en ben actief genoeg vind ik. Muziek lijkt me wel leuk omdat ik daar het vaakst kom. Oja en film & tv lijkt me ook tof.
En eigenlijk wat sanne noemt gewoon :) Ik hoef niet perse een heel actief forum zoals adb oid.

bartje518 1 October 2005 14:12

Opgeven kan nog tot en met vrijdag 7 oktober!

Banaan 1 October 2005 19:49

Citaat:

Opgeven kan nog tot en met vrijdag 7 oktober!
Je weet inmiddels al dat mijn aanmelding niet meer alleen voor FR&TV geldt? ;)

thali 3 October 2005 20:26

Wie hebben we inmiddels al?
Banaan
Nickchange
elvenkindje
AMF
Sanne
Bazzemans
L_angeldc
Als ik iemand vergeten ben, meld je het maar even.

Maar het zou leuk zijn als ik nog wat meer keuzemogelijkheden had, dan weet ik tenminste waarover ik moet wakker liggen 's nachts O-).

bartje518 8 October 2005 12:05

Okee, aanmeldingsronde is voorbij!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.