![]() |
STEL, je stopt ons met zn alle in het bb-huis
Met wie zou jij dan na 3 dagen vechtend door het huis te vinden zijn? En wie wordt je knuffelmaat?
|
Ik maak IRL nooit ruzie... Keep de peace alive zal mijn motto daar worden denk k 8)
|
mr insane/Woudjuh(was je al vergeten woudjuh)..... die heb ik de eerste dag al in de haren... :P
en banaan is me sjikker maatje :D |
Ik ga Woudjuh dan het huis uitpesten en de rest aanbidt me daarom. Iedereens knuffelmaat dus
|
ik zal dan gewoon een vies spelletje gaan spelen, net als die Willem in BB1 :7
|
ik zou elvenkindje in zn gat neuken als ie slaapt*)
|
Waarom niet als ik wakker ben? :[
|
Ik zou wel met alle meiden kenne lachen denk ik. Alleen aan Saduf zou ik me kunnen ergeren. En met Tyskie zou 'k ook dikke lol hebben :+ En Banaan vast ook wel:D
|
Citaat:
En ehhh ik weet niet echt iemand met wie ik zou ruzieën? Tenminste van degene die ik IRL heb gezien :p Ik zal vast wel gehaat worden vanwege mn geloof en huidskleur door _bepaalde mensen_ 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat bazzemans mn praatmate wordt ;) |
gatverdamme, de hele dag jullie gehijg aanhoren :'(
|
Citaat:
|
Ik bied me aan als knuffelbeer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wel n vrouwelijke.. |
Citaat:
|
ik bied me aan als holmaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaah joh.. *)
|
ik wil ook knuffelen :(
|
Citaat:
|
Dan ga ik met Anne sletten:+
|
ik zit alleen in een hoekje gekropen :'(
|
Ik ga denk ik een paar mensen tegen elkaar uitspelen, me ziek lachen om de ruzies en Lizz, Merel en Krien neuken.
Ik zou missMasje verzuipen in het bubbelbad, voetbaldiscussies houden met de sport kern en banaan zijn kleurtje er af scrubben Al zou ik dit allemaal snel moeten uitvoeren, omdat ik er in de eerste stemronde er al uit lig! (dat is het nadeel als je 15% van de vrouwen hebt geneukt in de eerste week) |
Oh, ik ben tegenwoordig streng gelovig dus ik mag jullie allemaal uitmoorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou als ik het zo hoor krijg ik dus slaande ruzie met Kolkie, maar ik schijn op het forum totaal anders te zijn dan in het echt hoorde ik van Loy dus ik zou het zo niet weten :p |
Citaat:
|
Ik eigen me de jakuzi toe :7
|
Ik beweeg mij stilletjes door de omgeving om iig de eerste stemrondes te omzeilen. Daarna zie ik wel met wie ik te maken krijg. :yes:
|
Ik infiltreer wel in de organisatie van BB, lijkt me veel leuker.
|
ik wil ook met dennie neuken :(
enn uuhhh ik ga me aan woudjuh ergeren :7 :* |
Citaat:
|
Ik denk dan toch Liesje :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ik wil natuurlijk liever met jouw in de jacuzzi :love: |
Citaat:
pfff jij bent degene die met iedereen gaat neuken :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou met geen enkel iemand gaan neuken, en ook niet gaan rondsletten, ik zou gewoon topmuziek luisteren en boeken lezen want ik ben nu eenmaal een nerd en ik zou ook alles winnen want ik krijg nooit met iemand ruzie en tegen de tijd dat iedereen elkaars hersens in elkaar hebben geslagen ben ik nog over :z
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.