![]() |
Studiebeurs 5 oktober
Wie gaat er heen of wie staat er? (Dennie?!)
|
Ik ga er 100% zeker naartoe. Moet ook wel, want ik heb werkelijkwaar geen idee wat ik wil gaan studeren. Ik kan ook echt alle kanten op. Misschien wel handig, maar niet als ik nog moet kiezen.
|
Ik moet wel :{
|
mijn ervaring is dat je er niet veel aanhebt, mja wie ben ik...
|
Citaat:
Hoger Hotel school lijkt me leuk en is heel breed. En verder Lifestyle (binnenhuisarchitecte enzo..) dat lijkt me ook super leuk. Dus ik ga me daar maar eens lekker orienteren ;) |
enige wat ik dit jaar ga doen is de open dag van hogeschool utrecht bezoeken
|
Citaat:
|
is dat die in utrecht, zo ja dan ga ik daar ook naar toe..
|
pff die studiebeurs in utrecht had ik echt nix aan toen.. echt zooo groot wel, maar werd er echt niet wijzer van ofzo
|
Citaat:
|
Ik ga vrijdag, vond het vorig jaar erg leuk, maar weet dus nog steeds niet wat ik wil. (en leuk gratis tassen en pennen scoren)
|
ik kan het wel aanraden, heb er erg veel aan gehad, ik had veel vragen over bepaalde opleiding(en) en die zijn ook beantwoord. maar dit jaar hoef ik niet meer :+
|
Enige leuke aan die studiebeurzen is dat het best leuk is om lol te maken met je maten. Oja, had er ook zo af en toe leuke gesprekken met van die vertegenwoordigers die de grootste verhalen hebben, zeer te spreken zijn over mijn studie, mij een kaartje geven; dat ik maar eens moet bellen als ik een afstudeerplek nodig heb, ik ze dan bel, ze dan helemaal geen plek hebben. :z Naja, eigenlijk is het tijdverspilling daar :z
|
Re: Studiebeurs 5 oktober
Citaat:
|
Moeten jullie in Nederland elk jaar een richting kiezen of zo? Want jullie gaan toch ieder jaar naar een studiebeurs of niet?
|
Citaat:
|
ik denk het niet.
|
Nee, weet al wat ik ga studeren.. moet alleen nog ff naar de opendag van die school :)
|
nope ik ga niet :)
|
je hebt er echt helemaal niets aan :zz
als je gewoon mailtjes rondstuurt en folders aanvraagt krijg je precies dezelfde informatie. |
gratis pennen de geksteh 8-)
|
wie heeft er meer info? Ik weet ook nog helemaall niet wat ik wil gaan doen na dit jaar (6vwo) en heb ook nog heel veel uren nodig.. wanneer/waar/wat?
|
ik heb het even opgezocht.. 9 euro! :huh: Wat een onzin
in eindhoven is ook zoiets dus meer kans dat ik daar heen ga |
Citaat:
|
die scholen liegen toch alles aan elkaar en als je er eenmaal opzit is het één grote teringbende :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij kregen toen een kaartje van school.. maar had er dus nix aan :z Wel leuk dagje utrecht, shoppennnn :p
|
Ik ben er vrijdags :p Ik sta gezellig bij zo een kraampje met een klasgenoot. En ik mag informatie geven aan kindjes die het allemaal nog niet weten haha. Of ik ze daar bij kan helpen? Nee waarschijnlijk niet :p Maar het verdient wel 8euro per uur :D
|
ik ga wss vrijdag toch even O-)
|
Citaat:
|
ga zaterdag naar studiebeurs in Utrecht :)
wil naar de hku :yes: |
wie kan mij een kaartje sturen als ze geweest zijn? Heb ik namelijk nodig voor mijn toekomst dossier..
|
Citaat:
Ik kreeg een kaartje om mijn nek met zo'n barcode zeg maar, dat ze die scannen voor als ik een brochure wilde ofzo. Maar daar staat mijn naam op dus denk niet dat je hem dan kan gebruiken :( |
mmm, jammer..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.