Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   " mag ik een spelletjesboek ? " (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55829)

Jamiel 1 October 2005 17:35

" mag ik een spelletjesboek ? "

jaja missmasje en nasje15 waren bij de intertoys hoor :D

chica 1 October 2005 17:52

Re: " mag ik een spelletjesboek ? "

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
jaja missmasje en nasje15 waren bij de intertoys hoor :D
Dat meen je niet serieus?:d

appelshampoo 1 October 2005 17:55

was het nou 1 persoon of waren het er 2 :d ?

Jamiel 1 October 2005 17:57

defenitely 2, je kon duidelijk zien dat nasje15-zeg maar- wat ouder uitziet en iets langer

appelshampoo 1 October 2005 17:58

heb je niet gezegd: "Hee zijn jullie niet die meisjes van het forum" O-)

Atjeuh 1 October 2005 18:01

haha omg... ik zou echt gaan lachen ofzo

Piraatje 1 October 2005 18:31

Zijn ze onbewerkt met photoshop ook zo?

Tyskie 1 October 2005 18:41

En liepen ze nou ook in hun ondergoed? :+

niemand 1 October 2005 19:58

kwamen ze net uit bed?

TheGroovMaster 2 October 2005 09:59

waren hun vriendjes niet eens mee?

Headliner 2 October 2005 10:32

zijn ze in het echt ook zo dik?

frox 2 October 2005 10:37

En hebben ze echte mooie geverfde wimpers?

:D

K@rima! 2 October 2005 10:39

herkenden ze jou niet? Ik zou wel een gesprek aangaan met ze :p

chica 2 October 2005 11:28

Genoeg vragen Jamiel, kom online:+

Jamiel 2 October 2005 18:56

:D !!

nee ze hebben geen puistjes, nasje lijkt wel wat slankerder, maar kan ook zijn omdat missmasje een dikke jas aanhad, ze zijn aardig lang, en beetje bewerkt met photoshop zou kunnen ( niet zo op gelet ), nee ze liepen niet in hun ondergoed :+, ik weet niet of ze net uit bed kwamen :p, ik weet niet of het hun vriendjes waren die d'rbij stonden ( niet goed gekeken ), kweet ook niet of ze geverfde wimpers hebben, kon ik niet zo goed zien :+ en ik had nog gehoopt dat ze me herkende maar neuh, kee hun wel lachend aan zo van " euh tsja moek jou serieus nemen als je bepaalde foto's op internet zet " :z
Nog meer vragen ? :p

niemand 2 October 2005 19:15

Citaat:

nee ze hebben geen puistjes, nasje lijkt wel wat slankerder, maar kan ook zijn omdat missmasje een dikke jas aanhad, ze zijn aardig lang, en beetje bewerkt met photoshop zou kunnen ( niet zo op gelet ), nee ze liepen niet in hun ondergoed :+, ik weet niet of ze net uit bed kwamen :p, ik weet niet of het hun vriendjes waren die d'rbij stonden ( niet goed gekeken ), kweet ook niet of ze geverfde wimpers hebben, kon ik niet zo goed zien :+ en ik had nog gehoopt dat ze me herkende maar neuh, kee hun wel lachend aan zo van " euh tsja moek jou serieus nemen als je bepaalde foto's op internet zet " :z

ja, ik heb nog een vraag..
Neuken?

Melisss 2 October 2005 19:18

hahaha oh my.. ik zou me echt dood lachen :P maarja jammer dat je aan het werk was anders had ik echt gezegt van "ooh jij bent dat naaktfotosletje" :rolleyes: of weet ik veel wat..

ik dacht trouwes dat het 1 persoon was :o

Headliner 2 October 2005 23:15

Citaat:

ja wat is je pincode?

eniT 3 October 2005 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ja wat is je pincode?
mag je mij ook altijd vertellen!
(mag via pm, de rest hoeft dat tenslotte niet te weten he ;) )

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.